دومین دوره از المپیاد دانش آموزی نبوغ در یزد برگزار می شود

یزد (پانا) -معاون سازمان دانش آموزی استان یزد : المپیاد دانش آموزی نبوغ از اول تا پایان بهمن ماه در مدارس استان یزد برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۹۹۱۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
دومین دوره از المپیاد دانش آموزی نبوغ در یزد برگزار می شود

علیرضا قطب الدینی گفت : دومین المپیاد بازی های فکری آموزشی و سرگرمی با همکاری سازمان دانش آموزی استان و پارک علم و فناوری یزد ویژه دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در 3 مرحله (مدرسه، شهرستان و استان) امسال نیز برگزار می شود.

قطب الدینی افزود: مرحله مقدماتی المپیاد دانش آموزی نبوغ (مدرسه و شهرستان) از اول تا پایان بهمن ماه درمدارس برگزار می شود و برگزیدگان مرحله مقدماتی به مرحله استانی راه می یابند.

وی اضافه کرد : مرحله استانی این المپیاد 14 و 15 اسفند ماه امسال در محل دانشگاه یزد برگزارمی شود.

ایشان خاطرنشان کرد : دانش آموزان دوره اول ابتدایی و دوره دوم متوسطه در 8 رشته و دانش آموزان دوره دوم ابتدایی و دوره اول متوسطه در 9 رشته به رقابت با یکدیگر می پردازند.

قطب الدینی رباتیک، دومینو، روبیک، جنگا، ریورسی(اتللو)، کریدور، پنتاگو، لیوان چینی، هوافضا و لیوان چینی را از جمله رشته های این المپیاد ذکرکرد.

معاون سازمان دانش آموزی درباره نحوه شرکت دراین المپیاد نیز گفت : دانش آموزان می بایست جهت ثبت نام به دفتر آموزشگاه محل تحصیل خودمراجعه نموده و فرم مربوط را تکمیل نمایند.

گفتنی است دراولین دوره این مسابقات که سال گذشته به مدت دو روز در دانشگاه یزد برگزار شد افزون بر2 هزار نفر از دانش آموزان با هم رقابت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار