به دنبال درخواست‌های عمومی؛

نماینده ولی‌فقیه در سمنان از منطقه بحران‌زده کالپوش بازدید کرد

سمنان (پانا) - نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان از منطقه بحران‌زده کالپوش که به دنبال رانش زمین دچار مشکلاتی شده است، بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۰۷۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی‌فقیه در سمنان از منطقه بحران‌زده کالپوش بازدید کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، وارد شهرستان میامی شد و از منطقه بحران‌زده کالپوش که به دنبال رانش زمین دچار مشکلاتی شده است، بازدید کرد.

حضور آیت‌الله شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در میامی به دنبال درخواست‌های عمومی از وی برای بازدید از شرایط مردم در پی بحران رانش زمین انجام گرفته است.

بازدید از منطقه کالپوش و گفت‌وگو با مردم در مسجد جامع روستای حسین‌آباد از برنامه‌های سفر نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان به شهرستان میامی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس و شماری از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان سمنان نیز نماینده ولی‌فقیه در استان را در سفر به میامی همراهی می‌کنند.

به گزارش پانا، رانش زمین به تعدادی از واحدهای مسکونی در حسین‌آباد کالپوش آسیب‌ زده و آن‌ها را در آستانه تخریب قرار داده است که با مساعدت استانداری سمنان، ساکنان این منازل در حال کوچ به روستاها و شهرهای اطراف هستند.

اردوگاه‌های اسکان موقت در شهرستان میامی با تلاش امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان سمنان و شهرستان میامی و مساعدت سایر مسؤولان آماده شده و آماده استفاده ساکنان روستای حسین‌آباد کالپوش است.

این اردوگاه‌ها در پی بارش‌های سنگین و رانش زمین در روزهای اخیر برپا شده است تا ساکنان مناطق در معرض خطر در آن اسکان یابند.

راه دسترسی جدید روستای حسین‌آباد کالپوش در شهرستان میامی هم که مسیر قبلی بر اثر رانش زمین در روزهای اخیر دچار مشکلاتی شده بود، مشخص شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار