مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:

۲.۵ تن گوشت مرغ بین مددجویان کمیته امداد کالپوش توزیع شد

سمنان (پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان سمنان، با اشاره به کمک‌های صورت گرفته به مددجویان این نهاد در منطقه کالپوش گفت: تاکنون ۲.۵ تن مرغ بین مددجویان ساکن ۱۲ روستای این بخش توزیع شده است.

کد مطلب: ۹۰۷۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
۲.۵ تن گوشت مرغ بین مددجویان کمیته امداد کالپوش توزیع شد

سید جواد رضوی، در نشستی با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات به میزبانی کمیته امداد سمنان با بیان اینکه رفع مشکلات مددجویانی که در رانش اخیر منطقه کالپوش دچار خسارت شدند در دستور کار کمیته امداد قرار دارد، بیان داشت: تاکنون ۲.۵ تن گوشت مرغ بین مددجویان سیل‌زده منطقه کالپوش توزیع شده است.

وی اظهار داشت: این مقدار گوشت مرغ برای رفع نیاز روستاییان درگیر رانش زمین که مجبور به ترک خانه‌هایشان شده‌اند، در ۱۲ روستای منطقه کالپوش از جمله حسین آباد، تلوبین و … توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در دیگر بخش سخنان خود ضمن بیان اینکه جاری شدن سیلاب در برخی مناطق استان به تعدادی از مددجویان کمیته امداد خسارت‌هایی وارد کرده است، تاکید داشت: رفع مشکلات مددجویان خسارت دیده در دستور کار کمیته امداد قرار دارد.

رضوی با بیان اینکه طرح‌های حوزه دامداری، دامپروری و کشاورزی تعدادی از مددجویان کمیته امداد که طرح‌های اشتغالزایی دریافت کرده بودند نیز در سیل اخیر استان سمنان دچار خساراتی شده است، گفت: برای جبران خسارات تا کنون هفت تن انواع نهاده دامی در مناطق سیل زده استان بین مددجویان کمیته امداد توزیع شده است.

وی با بیان اینکه این نهاده‌ها به صورت رایگان برای بهبود و نجات دام در دامداری‌های خسارت دیده استان توزیع می‌شود، اعلام کرد: در آینده نزدیک ۱۰ تن نهاده دامی ویژه مردم منطقه دچار رانش شده کالپوش توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در پایان از حضور مأموران بیمه در منازل مددجویان مناطق آسیب دیده سراسر استان خبر داد و گفت: تا کنون ۳۰۰ منزل مددجویان مورد بازرسی و کارشناسی بیمه قرار گرفته که پس از بررسی کارشناسان خسارت آن‌ها پرداخت می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار