معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش دشتستان خبر داد؛

انعقاد قرارداد ساخت خانه معلم فرهنگیان دشتستان در شهر شیراز

دشتستان،بوشهر(پانا)_معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش دشتستان گفت: ماهیت و فلسفه صندوق تعاون دشتستان پرداخت تسهیلات کم بهره به اعضای خود می باشد.

کد مطلب: ۹۰۷۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد قرارداد ساخت خانه معلم فرهنگیان دشتستان در شهر شیراز

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، سید مجتبی هاشمی نژاد در مورد ساخت خانه معلم دشتستان در شیراز و عملکرد صندوق تعاون دشتستان اظهار داشت: فلسفه تشکیل صندوق تعاون دشتستان پرداخت تسهیلات کم بهره به اعضای خود می باشد.

وی گفت: حوزه پشتیبانی و تعاون مدیریت آموزش و پرورش دشتستان با هدف گسترش خدمات رفاهی- مالی، رایزنی های متعددی در طول سال گذشته با بانک های مختلف انجام داده است تا واگذاری تسهیلات کم بهره را به طریقی برنامه ریزی کند که برای اولین بار از زمان تاسیس صندوق تعاون، دوره انتظار برای دریافت وام وجود نداشته باشد.

هاشمی نژاد تصریح کرد: بعد از رسیدن به این هدف مذکور، مدیریت آموزش و پرورش دشتستان اقدام به گسترش خدمات رفاهی - مالی خود همچون ساخت خانه معلم، لیزینگ کالا، خدمات سیاحتی - زیارتی و ..... با کمترین بهره به کارکنان خود کرد.

هاشمی نژاد ابراز کرد: در شرایط کنونی اقتصاد کشور هیئت مدیره و تمامی مسئولین اداری می بایست ضمن انجام وظیفه اصلی صندوق( پرداخت تسهیلات کم بهره) اقداماتی در راستای کنترل ارزش دارایی ( پول اعضای خود در صندوق) داشته باشد و اقدام ساخت خانه معلم در همین راستا است و سالیانه ارزش افزوده ای به دارایی صندوق و سهام اعضا اضافه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ساخت خانه معلم در شیراز خواست عموم جامعه فرهنگیان دشتستان و از برنامه های مدنظر مدیر آموزش و پرورش دشتستان در مسیر رفاه همکاران بوده است اظهار کرد: در این راستا با موافقت و همراهی هیئت رئیسه، صندوق تعاون در اولین اقدام پس از به روز رسانی تسهیلات درخواستی فرهنگیان، تصمیم به ساخت خانه معلم در شیراز گرفت.

معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش دشتستان ادامه داد: خانه معلم دشتستان در شهر شیراز در زمینی به مساحت 400 متر مربع ، به زیربنای یک هزار و 250 متر مربع، به شکل 5 طبقه، دارای12 واحد و ظرفیت 100 تخت خواب احداث و به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه برای این پروژه در کنار واحد های مسکونی یک واحد تجاری و سرایداری نیز پیش بینی شده است افزود: خانه معلم دشتستان در منطقه فرهنگ شهر شیراز احداث خواهد شد و فاصله تقریبی آن تا اولین مراکز درمانی این شهر کمتر از 15 دقیقه می باشد.

این مقام مسئول بیان داشت: در روزهای آخر فروردین ماه امسال آیین کلنگ زنی ساخت خانه معلم انجام خواهد شد و پیش بینی اولیه ما برای تکمیل و بهره برداری از آن آبان ماه سال 1399 می باشد.

هاشمی نژاد گفت: اعتبار تخصیص یافته برای ساخت و تکمیل این پروژه 70 ملیارد ریال می باشد که از محل اعتبار صندوق تعاون دشتستان و به صورت سهام به سهامداران واگذار خواهد شد.

وی اظهار کرد: خانه معلم دشتستان در شهر شیراز قابل استفاده برای عموم فرهنگیان می باشد و برای سهامداران تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است و سالیانه ارزش افزوده به سهام اعضا افزوده خواهد شد.

سید مجتبی هاشمی نژاد در پایان ضمن تشکر از همراهی و حمایت های مدیر آموزش و پرورش دشتستان، هیئت رئیسه و اعضای صندوق تعاون و همه فرهنگیان دشتستان گفت: امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد تحقق و اجرایی شدن همه خدمات رفاهی مد نظر مدیریت آموزش و پرورش دشتستان به خانواده بزرگ فرهنگیان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار