فرماندار بوشهر:

تقدیر نمودن از معلمان، تقدیر از خودمان است

بوشهر(پانا)-فرماندار بوشهر گفت: تقدیر نمودن از معلمان، تقدیر از خودمان است ودر این زمینه مجموعه فرمانداری، شهرداری و دهیاری ها تلاش می کنند تا تقدیری شایسته و در شأن فرهنگیان انجام شود.

کد مطلب: ۹۰۸۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر نمودن از معلمان، تقدیر از خودمان است

عباس جمشیدی در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: تقدیر نمودن از معلمان، تقدیر از خودمان است ودر این زمینه مجموعه فرمانداری، شهرداری و دهیاری ها تلاش می کنند تا تقدیری شایسته و در شأن فرهنگیان انجام شود.

فرماندار بوشهر بیان داشت: مردم همیشه در صحنه بوشهر با حس انسان دوستی خود به یاری هم نوعان خود شتافتند و از همان اوایل رخ دادن این حوادث اولین محموله کمک ها در پنجم فروردین ماه ارسال شد و تا کنون نیز ارسال کمک ها ادامه دارد.

وی با تشکر از ارگان هایی که در ایام نوروز در زمینه اسکان و پذیرایی از مسافران همکاری کردند، افزود: در روزهایی که بدلیل شرایط جوی مشکلاتی برای مسافران پیش آمد، آموزش و پرورش و ستاد نمازجمعه در زمینه اسکان مسافران تلاش بسیاری داشتند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر نیز با ابراز تأسف از حوادث اخیر در کشور اظهار داشت: طی فراخوانی از هفدهم با بیست و یکم فروردین ماه کمک های مردمی در مدارس جمع آوری و تا کنون 10 خودرو شامل کمک های غیر نقدی معادل یک میلیارد و یکصد و پنجاه میلیون ریال و یک میلیارد ریال کمک نقدی به اداره کل آموزش و پرورش ارسال شده است.

مرتضی روان دوست افزود: امسال هفته معلم با یکصدمین سال تولد استاد شهید مطهری و چهلمین سالگرد شهادت ایشان همراه است و برنامه های ویژه ای تدارک دیده شده است.

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان بوشهر در خصوص اقدامات انجام شده جهت برگزاری مراسم بزرگداشت مقام معلم بیان داشت: تعداد 221 پرونده شامل مدارک داوطلبین معلم نمونه بررسی و با شیوه نامه ارسالی از اداره کل تطبیق داده شد. از این تعداد 4 نفر در سطح استان و 20 نفر در سطح شهرستان با توجه به سهمیه اداره کل انتخاب شدند که در ویژه برنامه های استانی و شهرستانی از آنان تقدیر به عمل خواهد آمد.

این مقام مسئول اضافه کرد: شرکت در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای این هفته است. خلیل شیخیانی معاون پرورشی و تربیت بدنی و جاسم شجاع معاون پشتیبانی به عنوان نمایندگان مدیریت در شهرهای چغادک و عالیشهر و مدیر آموزش و پرورش بوشهر به همراه اعضای شورای معاونان و فرهنگیان در نماز جمعه شهر بوشهر شرکت خواهند نمود.

وی تأکید داشت: برنامه مهم دیگری که روی آن برنامه ریزی شده دیدار با پیشکسوتان، خانواده شهدای فرهنگی و عیادت از بیماران فرهنگی است.

دبیر شورای آموزش و پرورش بوشهر ادامه داد: تجلیل از معلمان نمونه شهرستان بوشهر از دیگر برنامه های هفته گرامیداشت مقام معلم با حضور مدیران مدارس، رؤسای انجمن های اولیاء و مربیان و نمایندگان معلمان است که در کانون امام خمینی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار