معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان:

نقشه راه حوزه سوادآموزی استان در سال 98 ، بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب است

سمنان (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: رویکرد برنامه های این معاونت در سال 98 ، بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری خطاب به ملت ایران است.

کد مطلب: ۹۰۶۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
نقشه راه حوزه سوادآموزی استان  در سال 98 ، بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب است

اسماعیل ادهم، بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب را نقشه راه تمام فعالیت های حوزه سوادآموزی در سال 98 عنوان کرد و افزود: در بخش دوم این بیانیه مقام معظم رهبری به 7 نکته مهم در ارتباط با آینده اشاره کرده که همه این موارد موضوعات اصلی در حوزه سوادآموزی است.

معاون سوادآموزی استان اظهار داشت: اولین نکته ای که رهبری انقلاب به آن اشاره می کنند، علم و پژوهش است و بلافاصله می فرمایند دانش آشکارترین وسیله عزّت و قدرت یک کشور است و روی دیگر دانایی توانایی است، این موضوع یکی از اصلی ترین اهداف شکل گیری نهضت سوادآموزی است و تلاش خواهیم کرد تا تمام ظرفیت ها را به کار گیریم تا آموزش و مهارت در قلمرو سوادآموزی منشأ تولید دانش باشد و بتواند عزّت را در وجود ذی نفعان ما بجوشاند و قدرت را در وجودشان توسعه دهد.

وی در ادامه بیان کرد: به فراخور شرایط و موقعیت های فرهنگی و اجتماعی از هیچ کوششی برای توسعه و تعمیق سواد دریغ نخواهیم کرد و با در نظر گرفتن همه دشواری های پیش رو، بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب روح تمام فعالیت ها و برنامه ها حوزه سوادآموزی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار