امام جمعه شاهرود:

محصول آموزش و پرورش، آینده کشور را می سازد

شاهرود (پانا) - امام جمعه شاهرود در دیدار نوروزی مسئولان آموزش وپرورش منطقه بسطام با ایشان گفت: محصول آموزش و پرورش، آینده کشور را می سازد.

کد مطلب: ۹۰۶۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
محصول آموزش و پرورش، آینده کشور را می سازد

حجت الاسلام والمسلمین امینی در این دیدار با تبریک ایام نوروز و ماه مبارک رجب و با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری "سرمایه گذاری در آموزش و پرورش هزینه نیست، سرمایه است " ، افزود: فرهیختگان، دانشمندان و نخبه های کشوری محصول آموزش و پرورش بوده و سهم و نقش اصلی در پرورش استعدادهای افراد را آموزش و پرورش ایفا می نماید.

امام جمعه شاهرود با اشاره به این که محصول آموزش و پرورش آینده کشور را می سازد، بیان گفت: پیوست های فرهنگی انقلابی باید در نظام تعلیم و تربیت پررنگ تر از سایر نهادها بوده و آموزش و پرورش با کار فرهنگی مطلوب در کاهش آسیب های اجتماعی بکوشد.

حجت الاسلام والمسلمین امینی بر حفظ شأن و منزلت اجتماعی فرهنگیان تأکید و تصریح کرد: همه مسئولان باید به اندازه توان در حل مشکلات این قشر بکوشند، زیرا با احترام به فرهنگیان از جمله پیشکسوتانِ علم و دانش، جامعه عزیز می شود.

وی همچنین بر تعامل قوی با خیرین در حل مشکلات آموزش و پرورش تأکید نمود.

حسن دیداری نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های آموزش و پرورش منطقه با اشاره به مشکلات فضاهای فرسوده و پروژه های نیمه ساز توجه ویژه به آموزش و پرورش منطقه جهت اختصاص اعتبارات و تجهیزات را در کمیته برنامه ریزی شهرستان خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار