بازدید تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) از قرارگاه کمک رسانی سپاه قم در لرستان

قم (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) از قرارگاه کمک رسانی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در لرستان بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۰۶۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) از قرارگاه کمک رسانی سپاه قم در لرستان

آیت الله «سیدمحمد سعیدی» با حضور در شهر سیلزده پلدختر از توابع استان لرستان، از قرارگاه کمک رسانی سپاه قم در این شهر بازدید کرد و با حضور در جلسه مربوطه، در جریان اقدامات صورت گرفته به منظور امداد رسانی به مصیبت زدگان سیل اخیر قرار گرفت.

در این جلسه که با حضور «مهرداد غضنفری» معاون هماهنگی امور اقتصادی ومنابع انسانی استانداری قم و «احمد بیطرفان» جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) برگزار شد، «محمد خامه یار» مسئول قرارگاه کمک های مردمی استان قم ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در جهت خدمت رسانی و هدایت کمک های مردمی به سیل زدگان لرستان اظهار داشت: بحمدلله با همدلی عالی و پیگیری های مستمر مسئولان استان و بکار گیری تجربیات امدادرسانی در مناطقی همچون کرمانشاه، ورزقان، بم، رودبار و منجیل و ... و همچنین برپایی جلسات پیاپی با مسئولان و فرماندهان نیروهای مسلح در منطقه، به عنوان یک قرارگاه مردمی، توانسته ایم در موقعیت قابل قبولی از حیث خدمت رسانی قرار بگیریم.

وی افزود: حضور روحانیون اعزامی از قم و خدمت رسانی با لباس روحانیت، خیلی دلگرم کننده و اثربخش است و مرتب اظهار می دارند که همه ما و سایر مردم پای حمایت از نظام و رهبری ایستاده ایم.

خامه یار عرضه متبرعات و غذای تبرکی آستان مقدس حضرت معصومه(س) را از جمله درخواست های مردمی خواند و خاطرنشان کرد: همه خدماتی که از سوی این قرارگاه در پلدختر ارائه می شد، از برکت شهر حضرت معصومه(س) است و ضرورت دارد نگاه ویژه ای به آن داشته باشیم.

«محمود پارچه باف» رییس ستاد کمک های مردمی به سیل زدگان استان لرستان نیز عنوان کرد: هدف از تشکیل ستاد، جلوگیری از موازی کاری است که ضمن جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه، امکانات نیز به طور عادلانه توزیع شود.

وی افزود: ما باید تلاش کنیم به عنوان خادمان مردم، رنج ها و آلامی که به سبب سیل به وجود آمد، با صبر و حوصله التیام یابد و به زودی برطرف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار