آیت الله سعیدی: مسئولان به ملت اقتدا کنند

قم (پانا) - تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) گفت: ملت به همه مسئولان درس دادند که با وجود مشکلات نظام و رهبری را دوست دارند و همچنان پای آرمان‌ها ایستاده‌اند و مسئولان باید به مردم اقتدا کنند.

کد مطلب: ۸۹۸۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
آیت الله سعیدی: مسئولان به ملت اقتدا کنند

آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار خلیل آقایی رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری و جمعی از مسئولان سازمان جهاد کشاورزی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه امسال مردم ما نسبت به گرامیداشت شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها اهتمام متفاوتی داشتند، مطرح کرد: ادای اجر رسالت و پیوند معنوی ملت با خاندان عصمت و طهارت در این مناسبت به‌خوبی به نمایش گذاشته شد.
وی اضافه کرد: با وجود مشکلات و گرفتاری‌های فعلی، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که مردم مباحث شخصی را با مباحث کلی دخالت ندادند و بر محوریت اهل‌بیت(ع) برای حفظ انسجام خود تلاش می‌کنند.
تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) یادآور شد: ملت به همه مسئولان درس دادند که با وجود مشکلات نظام رهبری را دوست دارند و همچنان پای آرمان‌ها ایستاده‌اند و مسئولان بایدبه مردم اقتدا کنند.
وی از تلاش‌های خدمت‌گزاران نظام اسلامی تقدیر کرد و گفت: در شرایط فعلی اتحاد، انسجام و همدلی باید افزایش یابد به همین علت همه باید در کنار یکدیگر قرار گرفته و به شیوه مطلوب به دنبال اجرایی کردن اهداف نظام باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار