آموزش و پرورش از هیچ گونه تلاشی ، جهت رفاه حال سیل زدگان کوتاهی نخواهد کرد

خرم آباد (پانا)- مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت :آموزش و پرورش از هیچ گونه تلاشی ، جهت رفاه حال ، همراهی ، همیاری و همکاری با سیل زدگان ، کوتاهی نخواهد کرد.

کد مطلب: ۹۰۶۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش از هیچ گونه تلاشی ، جهت رفاه حال سیل زدگان کوتاهی نخواهد کرد

گودرز کریمی فر ،در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده لرستان افزود: در حال بررسی و شناسایی جامعه ی فرهنگی آسیب دیده در شهرستانهای سیل زده هستیم تا ضمن پشتیبانی از آسیب دیدگان ، با توجه به نوع خسارات وارده ، بسته های حمایتی و رفاهی به آنان ارائه نماییم .

به گفته وی ، پرداخت تسهیلات کم بهره ی خرید لوازم خانگی تا سقف 15 میلیون تومان ، تسهیلات ساخت یا خرید مسکن تا سقف 50 میلیون تومان و همچنین مساعدت های بلا عوض به دانش آموزان سیل زده از جمله بسته های حمایتی وزارت آموزش و پرورش خواهد بود .

این مقام مسئول همچنین افزود : ادارات کل آموزش و پرورش استانهای تهران و شهرستان های استان تهران به انضمام آموزش و پرورش استان البرز به عنوان استانهای معین مناطق سیل زده ، انتخاب و از تمام ظرفیت های موجود ، جهت کیفیت بخشی به مسائل آموزشی استفاده میشود.

وی افزود : با مساعدت و مشارکت خیرین مدرسه ساز ، و دعوت از تعدادی از خیرین فعال سراسر کشور به زودی ، عملیات بهسازی و بازسازی مدارس تخریب شده سیل اخیر ، با انعقاد تفاهم نامه های فی مابین ، اجرایی می گردد.

کریمی فر افزود : به زودی بخشی از تجهیزات اداری و آموزشی جهت مناطق سیل زده ، تهیه ، تامین و تحویل ادارات آموزش و پرورش مربوطه می گردد.

وی تصریح کرد ، توسط مراکز رفاهی (خانه های معلم ) تا عادی شدن وضعیت بحرانی در مناطق سیل زده ، تهیه ، پخت و توزیع غذای گرم از دیگر اقدامات حمایتی آموزش و پرورش از خانواده های فرهنگی سیل زده می باشد.
این گزارش حاکیست دکتر کریمی با حضور در منازل سیل زده ی فرهنگیان ، ضمن دلجویی از خانواده های آنان گفت: از آنجائیکه ، خدمت به هم نوعان و هموطنان سیل زده ، وظیفه ای توام با لذت بوده ، لذا آموزش و پرورش از هیچ گونه تلاشی ، جهت رفاه حال این عزیزان و همراهی ، همیاری و همکاری با سیل زدگان ، کوتاهی نخواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار