هماهنگی برنامه های حوزه آموزش ابتدایی و سازمان دانش‌آموزی استان یزد

یزد (پانا) – طی جلسه ای با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش و کارشناسان این حوزه در دفتر رئیس سازمان دانش‌آموزی استان یزد برنامه های متعدد در حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

کد مطلب: ۹۰۶۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
هماهنگی برنامه های حوزه آموزش ابتدایی و سازمان دانش‌آموزی استان یزد

در این جلسه که با هدف هماهنگی برنامه های سال 98 صورت گرفت ملانوری رئیس سازمان دانش‌آموزی استان در خصوص فعالیت های متعدد سازمان در زمینه تربیت اجتماعی توضیحاتی را ارائه کرد.

وی با بیان اینکه 70 درصد از دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی در حوزه آموزش ابتدایی حضور دارند گفت: حوزه آموزش ابتدایی به لحاظ اینکه به عنوان بستر و پایه تعلیم و تربیت محسوب می شود، کار در این حوزه می تواند اثرات مطلوبی را بر روند تعامل دانش‌آموزان در زمینه های مختلف داشته باشد بنابراین هماهنگی برنامه ها بین سازمان و اموزش ابتدایی می تواند بر قوت برنامه ها بیافزاید.

در ادامه جلسه سعیده بهادرزاده معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز با تمجید از برنامه های سازمان دانش‌آموزی استان در سال 97 از توسعه این برنامه ها در سال 98 استقبال کرد و گفت: برای رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین باید در حوزه آموزش ابتدایی به بسیاری از وجوه تعلیم و تربیت غیر از آموزش محض بپردازیم و در این زمینه سازمان دانش‌آموزی با پتانسیلی که دارد خیلی می تواند کمک کار آموزش ابتدایی باشد.

لازم به ذکر است پرداختن به توسعه سواد مالی دانش‌آموزان، توجه به آموزش سواد رسانه ای، اوقات فراغت تابستان، رویکرد بازی محوری در آموزش ها و ... از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار