اولین جلسه کمیته اجرایی المپیاد نبوغ برگزار شد

یزد (پانا) – رئیس سازمان دانش‌آموزی استان بیان داشت: امیدواریم بازی های فکری، آموزشی و سرگرمی بتواند همانند 25 سال صدرنشینی کنکور در استان یزد برتر باشد.

کد مطلب: ۸۹۳۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه کمیته اجرایی المپیاد نبوغ برگزار شد

اولین جلسه کمیته اجرایی المپیاد نبوغ دانش‌آموزی در سالن شهید ساداتی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

در این جلسه حسینعلی ملانوری رئیس سازمان دانش‌آموزی استان ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه بیان داشت: امیدواریم بازی های فکری، آموزشی و سرگرمی بتواند همانند 25 سال صدرنشینی کنکور در استان یزد برتر باشد و ما تلاش نمودیم تا از نظر و دیدگاه نیروهای جوان در این خصوص استفاده کنیم تا به نظر و دیدگاه دانش‌آموزان نزدیک تر باشد.

در ادامه مرشدیان مسئول شرکت آترین اظهار داشت: المپیاد دانش‌آموزی نبوغ با حمایت سازمان دانش‌آموزی، اداره کل آموزش و پرورش، پارک علم و فناوری استان تشکیل شده است.

مرشدیان در این جلسه به معرفی رشته های المپیاد که شامل هوافضا، رباتیک، دومینو، جنگا، روبیک، پنتاگو، ریورسی، کریدور و لیوان چینی است پرداخت و قوانین مربوط به هر رشته را بیان نمود.

وی به بیان اینکه بازی فکری کریدور سبب افزایش تفکر استراتژیک می شود بیان داشت: تفکر استراتژیک شیوه ای بهتر برای فکر کردن است که به ما می آموزد بهتر منابع خود را ببینیم و ارزیابی کنیم و بهترین بهره را ببریم.

مسئول شرکت آترین عنوان کرد: برای مشاهده اطلاعیه های مربوط به المپیاد به سایتwww.isicc.org مراجعه نمایید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار