سرپرست گروه مسافری راه‌آهن شمال:

مقصد فعلی قطارهای شمال، پل سفید است

مجلسی: مسافران تا مقصد نهایی با اتوبوس جابجا می‌شوند

ساری (پانا) - سرپرست گروه مسافری راه‌آهن شمال اعلام کرد که به دلیل مسدود شدن محور پل‌سفید-زیراب، مقصد فعلی قطارهای مشهد-ساری و تهران-ساری، پل سفید است.

کد مطلب: ۹۰۴۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
مقصد فعلی قطارهای شمال، پل سفید است

حمیدرضا مجلسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به طغیان رودخانه تلار در سوادکوه شمالی و مسدودی و ابگرفتگی خط راه‌آهن در محور پل سفید-زیراب گفت: «در حال حاضر قطارهای مسافربری محلی از بندر ترکمن تا زیراب آمده و مراجعت می‌کنند.»

او اشاره کرد که به دلیل مسدود شدن محور بندر ترکمن به گرگان، مبدأ و مقصد تمام قطارهای مسافری محلی تا اطلاع ثانوی بندر ترکمن است.

سرپرست گروه مسافری راه‌آهن شمال از حذف قطار امشب تهران-گرگان و بالعکس خبر داد و گفت: «قطار مشهد به ساری که فردا حرکت می‌کند تا ایستگاه پل سفید می‌آید و مسافران سپس با اتوبوس به ساری منتقل می‌شوند.»

او تأکید کرد که بلیت این مسافران تا یک ماه بعد از تاریخ لغو سرویس، به صورت کامل به مسافران برگردانده می‌شود.

مجلسی همچنین تمام مساجد و امکانات ایستگاه راه‌آهن را در اختیار مسافران اعلام کرد و گفت! «قبل از هر اتفاقی نیز با پیامک به مسافران اطلاع‌رسانی می‌شود و در مسیرهایی که قطار سیر نمی‌کند، مسافران با اتوبوس جابجا می‌شوند.»

به گفته مجلسی مقصد قطار امروز تهران-ساری با ۲۰۰ مسافر ایستگاه پل سفید خواهد بود که با پنج دستگاه اتوبوس تعبیه شده، جابجا می‌شوند.

او اعلام کرد که روزانه به صورت متوسط با ۱۴ سرویس، سه‌هزار و ۵۰۰ مسافر در محور شمال جابجا می‌شوند. ۱۲۰۰ مسافر نیز با قطار به ساری وارد و یا از آن خارج می‌شوند.

مجلسی گفت: «قطارهای گردشگری سه سرویس در هفته از تهران به سوادکوه و شیرگاه اعزام می‌شود و هر سرویس ۲۰۰ گردشگر را جابجا می‌کند.»

او همچنین از خسارت ۱۵ میلیاردی سیل به راه‌آهن شمال خبر داد.

سرپرست گروه مسافری راه‌آهن شمال سامانه ۰۲۱۵۱۴۹ را آماده دریافت گزارش مردمی به صورت شبانه‌روزی اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار