یک قطار فوق‌العاده به مسیر اهواز- تهران افزوده شد

تهران (پانا)  - مدیر عامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از اختصاص یک رام قطار فوق‌العاده در مسیر اهواز- تهران، پس از بازگشایی محور خط آهن تهران- جنوب خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۴۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
یک قطار فوق‌العاده به مسیر اهواز- تهران افزوده شد

به گزارش تارنمای راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ «سعید رسولی» گفت: با توجه به ایمن‌شدن مسیر قطار، برای رفاه حال مسافران و جابجایی آنها، یک رام قطار فوق‌العاده به مسیر ریلی اهواز - تهران اختصاص یافته است.
وی درباره پیامک‌های ارسال‌شده به مسافران درباره لغو حرکت قطار آنها در روزهای اخیر توضیح داد: این مسافران می‌توانند با مراجعه به مراکز فروش، نسبت به دریافت 100 درصدی بهای بلیت خود اقدام کنند یا در صورت تمایل از ظرفیت های فوق العاده اختصاص یافته برای جابجایی بهره گیرند.
رسولی درباره راه آهن تهران- شمال که در منطقه زیرآب- سوادکوه بر اثر سیل و رانش زمین دچار خسارت شده بود، گفت: تلاش مجموعه راه آهن این است که خط آهن شمال تا فردا بازگشایی شود.
وی گفت: مسافران تهران- شمال تا ایستگاه پل سفید با قطار منتقل شده، سپس با اتوبوس به ساری و در ادامه با قطار به گرگان ادامه مسیر می دهند.
«سعید رسولی» مدیرعامل راه آهن دیروز (سه شنبه) از اختصاص چهار قطار فوق العاده در مسیر مشهد - تهران در روزهای پایانی تعطیلات نوروز با هدف ارایه خدمات به زائران امام رضا(ع) خبر داده بود.
بارش‌های سنگین باعث وقوع سیل در برخی نقاط کشور مانند استان‌های گلستان، مازندران، فارس، خوزستان، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد شد.
صبح سیزدهم فروردین ماه آب شستگی شدید در منطقه زیرآب- پل سفید بر اثر طغیان رودخانه تالار سوادکوه موجب توقف سیر قطارها در محور شمال شد.
مسافران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره حرکت قطارها و آخرین وضعیت مسیرهای ریلی با سامانه صدای مسافر به شماره تلفن ۵۱۴۹-۰۲۱ تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار