نسبت به نوروز گذشته؛

اسکان مسافران در شهرستان سمنان، ۱۸۱ درصد رشد داشت

سمنان (پانا) - فرماندار سمنان از افزایش ۱۸۱ درصدی اسکان مسافران در نوروز ۹۸ به نسبت سال گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: افزایش ماندگاری مسافران به توسعه اقتصادی کمک می‌کند.

کد مطلب: ۹۰۴۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
اسکان مسافران در شهرستان سمنان، ۱۸۱ درصد رشد داشت

سیدعباس دانایی، در دیدار با آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان به میزبانی دفتر وی، از افزایش ۱۸۱ درصدی اسکان مسافران در نوروز ۹۸ به نسبت سال گذشته تا کنون در مرکز استان خبر داد و بیان کرد: خوشبختانه امسال توانسته ایم شاهد خدمت خوبی نیز به مسافران نوروزی باشیم و از سوی دیگر معتقدیم که افزایش ماندگاری مسافران به توسعه اقتصادی منجر می‌شود.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی بیان کرد: اپلیکیشن نوروزی و همچنین ارائه خدمات اسکان، راهنمایی، خدمات و… توانسته خوشبختانه به افزایش چشم‌گیر بازدید کنندگان و مسافران نوروزی بینجامد.

فرماندار سمنان در دیگر بخش سخنان خود از توزیع بالغ بر ۱۲۰ تن سیب و ۱۷۰ تن پرتقال میوه شب عید در شهرستان سمنان تاکنون خبر داد و افزود: این روند تا ۲۰ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

دانایی بیان کرد: یکی از اقداماتی که در آستانه بهار برای خدمت رسانی به مردم در سمنان اجرا شد، نمایشگاه بهاره بود که با استقبال خوب مردم روبرو شد و مردم توانستند مایحتاج خودشان را از این نمایشگاه تأمین کنند.

وی در سومین بخش سخنان خود نیز بیان کرد: خدمت رسانی به مسافران و زائران رضوی در سمنان همچنان ادامه دارد و تحقق این امر جز در سایه همراهی و تعامل تمام دستگاه‌های اجرایی، خدماتی، انتظامی و نظامی و امدادی و… میسر نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار