تا اطلاع‌ ثانوی اجازه اسکان در بوستان‌های قم داده نمی‌شود

قم (پانا)- مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم گفت: تا اطلاع ثانوی به دلیل شرایط جوی از پذیرش زائرین در بوستان‌ها برای نصب چادر جلوگیری می‌شود و با توجه به اینکه در سوله‌ها فضای مناسبی فراهم شده امیدواریم مردم با نیروهای مدیریت شهری برای حضور در این سوله‌ها همکاری کنند.

کد مطلب: ۹۰۴۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
تا اطلاع‌ ثانوی اجازه اسکان در بوستان‌های قم داده نمی‌شود

سیدمحسن میرهادی با اشاره به وضعیت اسکان اضطراری زائرین و مسافرین در روزهای گذشته به دلیل بارندگی و برودت هوا اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی همچون روال شب‌های گذشته پذیرایی مسافرین و زائرین را در سوله‌های بحران شهرداری و سوله‌های ورزشی خواهیم داشت.

وی با اشاره به هدایت زائرین به مکان‌های مسقف برای اسکان اضطراری تصریح کرد: توسط نیروهای مستقر در مبادی ورودی استراحت‌گاه‌ها در روزهای اخیر هدایت زائرین به سمت سوله‌های اسکان اضطراری را داشتیم و خدمات لازم در این فضاها به زائرین ارائه شد.

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم با تاکید بر اینکه در شب جمعه هم تمام مسافرین و زائرینی که درخواست اسکان داشتند در این محل‌ها اسکان داده شدند افزود: تا اطلاع ثانوی به دلیل شرایط جوی از پذیرش زائرین در بوستان‌ها برای نصب چادر جلوگیری می‌شود و با توجه به اینکه در سوله‌ها فضای مناسبی فراهم شده امیدواریم مردم با نیروهای مدیریت شهری برای حضور در این سوله‌ها همکاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار