مرگ 10 نفر بر اثر مصرف الکل در آذربایجان شرقی در یک ماه اخیر

مراجعه ۲۲۰ نفر بر اثر مسمومیت با الکل در استان

تبریز (پانا) - روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز تعداد مراجعان به بیمارستان های استان بر اثر مسمومیت با الکل متانول در یک ماه گذشته را 220 نفر عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۰۴۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
مرگ 10 نفر بر اثر مصرف الکل در آذربایجان شرقی در یک ماه اخیر

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از چهار اسفند ماه 97 لغایت چهارم فروردین ماه امسال 134 نفر بر اثر مسمومیت با الکل به بیمارستان سینای تبریز مراجعه کرده اند که از این تعداد 35 نفر از بیمارستان باقرالعلوم اهر به این مرکز درمانی اعزام شده بودند.

از این تعداد مراجعه کننده به بیمارستان سینای تبریز 9 نفر جان خود را از دست داده اند.

همچنین بر اساس آمار اعلام شده از چهارم اسفند ماه سال گذشته تا چهارم فروردین ماه امسال 121 نفر بر اثر مسمومیت با الکل به بیمارستان باقرالعلوم اهر کراجعه کرده اند که از این تعداد یک نفر فوت کرده است.

دکتر حجت پورفتحی؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این خصوص گفت: طبق بازدیدی که با رئیس دانشگاه از این بیماران داشتیم، افرادی بودند که دچار مرگ مغزی شده یا در بخش ICU بستری بوده و دیالیز می‌شدند.

وی ادامه داد: وضعیت مراجعه‌کنندگان مسمومیت با الکل در تبریز به مراتب وخیم‌تر از مراجعان شهرستان اهر است.

پورفتحی تاکید کرد: به نظر می‌رسد افراد بر اثر مصرف مشروبات الکلی در یک مهمانی دسته جمعی مسموم شده‌اند، اما در مجموع اطلاعات شفافی در این خصوص وجود ندارد و نیروی انتظامی در جریان و پیگیر ماجرا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار