مراجعه 57 مسموم با الکل به بیمارستان‌های اردبیل

اردبیل (پانا) - رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی اردبیل با اعلام افزایش تلفات فوتی مسمومیت الکلی در مشگین شهر، تعداد آمار فوتی را ۲ نفر قطعی و دو نفر مشکوک اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۹۸۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مراجعه 57 مسموم با الکل به بیمارستان‌های اردبیل

مجید محمد غریبانی درباره آخرین آمار تلفات مسمومیت با الکل در شهرستان مشگین ‎ شهر گفت:در طی چند روز گذشته تا ساعت ۹ صبح امروز، تعداد ۵۷ نفر به بیمارستانهای اردبیل و مشگین شهر و یک نفر به بیمارستان بیله سوار مراجعه کرده اند که از این تعداد ۴۱ نفر بوسیله دو دستگاه اتوبوس آمبولانس از مشگین شهر اعزام شده است که ۱۴ اعزامی در دو بیمارستان بوعلی و امام خمینی (ره) اردبیل تحت دیالیز قرار گرفتند .

او با اعلام افزایش تلفات فوتی این واقعه ، تعداد آمار فوتی را ۲ نفر قطعی و یک نفر مشکوک اعلام کرد و افزود: یک فوتی جدید در بامداد امروز با توجه به علایم قوی مشکوک و بررسی های اولیه در حال بررسی است .

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان با اعلام اینکه فعلا مابقی بیماران بدحال نیستند، گفت: تمامی امکانات درمانی استان برای کمک به بیماران آماده است .

محمد غریبانی تصریح کرد: تمامی عوامل و امکانات اورژانس استان هم اکنون در حال امداد و رسیدگی به مصدومان حادثه هستند و هر گونه آمار و اطلاعات مربوط به این موضوع صرفاً از طریق مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان اطلاع رسانی می‌شود و گمانه زنی های خارج از آن ، مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیست .

درعین حال طاهر رسولی دادستان انقلاب و عمومی مشگین شهرنیز از ادامه تحقیقات در خصوص پرونده مشروبات الکی مرگبار در مشگین شهر خبر دادو گفت : تحقیقات در این پرونده همچنان در جریان است و تاکنون دو نفر به اتهام فروش و توزیع مشروبات الکلی دست ساز و تقلبی مرگبار در این شهرستان دستگیر شده اند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار