رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسلام‌شهرخبرداد: معرفی جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و مذهبی اسلامشهر در نوروز 98

اسلامشهر(پانا) - رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسلام‌شهر گفت : با توجه به تدابیر فرماندار اسلام‌شهر تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان ملزم به ارائه بهترین خدمات و به‌نحو مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی شده‌اند.

کد مطلب: ۹۰۳۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسلام‌شهرخبرداد: معرفی جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و مذهبی  اسلامشهر در نوروز 98

حمید کریمی در این رابطه اظهار کرد: شهرستان اسلام‌شهر با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌هایی که به‌دلیل همجواری با دو اتوبان تهران ، ساوه و تهران ، قم و جاده قدیم ساوه دارد موقعیت ارزشمندی داشته و هرساله با استقبال خوب و چشمگیر مسافران نوروزی و عبوری روبه‌رو می‌شود.

او در ادامه بیان کرد: با توجه به تدابیر اندیشیده‌شده از سوی فرماندار اسلام‌شهر تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان ملزم به ارائه بهترین خدمات و به‌نحو مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی شده‌اند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسلام‌شهر در رابطه بابرگزاری سه تور تهران‌گردی برای بازدید ازاماکن تاریخی اسلام‌شهر گفت: تا 16 فروردین‌ماه نود وهشت تمامی آثار تاریخی، فرهنگی و توریستی شهرستان برای مسافران نوروزی در جهت توسعه گردشگری و راهنمایی و خدمات سفر مهیا شده و در طول سال جدیدنیز تورهای تهران‌گردی برای بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و هنری شهرستان در نظر گرفته شده است.

کریمی تصریح کرد: در ایام نوروز 98 راهنمایان خدمات سفر شهرستان در میادین ورودی با هفت ایستگاه نوروزی کنار هم در جهت ارائه خدمات مطلوب سفر با بسته‌های فرهنگی، نقشه‌های گردشگری شهرستان، استان تهران و کشور، سی هزار کتابچه معرفی آثار تاریخی اسلام‌شهر ، شهرستان‌های استان تهران و شهر تهران، سی هزار حلقه سی‌دی جاذبه گردشگری شهرستان اسلام‌شهر پذیرای مهمانان نوروزی هستند.

او خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروزی تمامی مجتمع‌های اقامتی، پذیرایی و تفریحی استان تهران و شهرستان اسلام‌شهر آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند و دفاتر خدمات مسافرتی هم به‌صورت آنلاین برای اخذ تورهای داخلی و خارجی ارائه بهترین خدمات را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار