مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان :

بیش از 3100 کلاس درس در هرمزگان پذیرای مهمانان فرهنگی است

هرمزگان(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار پانای هرمزگان گفت: 407 آموزشگاه در قالب بیش از سه هزار و 100 کلاس درس برای مهمانان فرهنگی در نوروز 98 در نظر گرفته شده است.

کد مطلب: ۹۰۲۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 3100 کلاس درس در هرمزگان پذیرای مهمانان فرهنگی است

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، موسی دادی زاده مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با اعلام این مطلب افزود: اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان از دیماه سال 97 ستاد ویژه اسکان مهمانان نوروزی را در دستور کار داشته و جلسات متعددی برگزار نمود که در این جلسات، 407 آموزشگاه در قالب بیش از سه هزار کلاس درس را برای اسکان مهمانان نوروزی پیش بینی و آماده سازی شد.

وی در ادامه اظهار داشت : در نوروز 98 علاوه بر ستادهای اسکانی که در سالهای گذشته داشتیم ، با توجه به استقبالی که از جزیره هرمز و شهر فین به عمل آمد، امسال شهر فین را هم آماده پذیرش مهمانان نوروزی و همکاران فرهنگی نمودیم.

دادی زاده خاطر نشان کرد: علاوه بر این، برای رفاه حال همکاران و رفع دغدغه خاطر آنها 50 درصد مراکزمان را به صورت اینترنتی قرار داده ایم تا همکارانمان در هرنقطه از میهن اسلامی بتوانند قبل از اینکه به سمت هدف گردشگری شان در هرمزگان حرکت کنند، مکان اسکان شان را تامین شده دانسته و دغدغه رزرو محل اسکان نداشته باشند.

وی با اشاره به استقبال بی نظیر میهمانان نوروزی از جزیره قشم گفت: در همه شهرستانهای استان 50 درصد از پذیرشها بصورت اینترنتی است اما در جزیره قشم با توجه به استقبال بیش از حد همکاران از این جزیره امسال 90 درصد پذیرش را اینترنتی کردیم و تنها 10 درصد پذیرش ها به صورت حضوری انجام می گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در پایان ، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو به همه هم میهنان عزیز، بالاخص فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده های محترمشان وآرزوی سالی سرشار از بهروزی و موفقیت برای ایشان، از عوامل اجرایی ستاد های اسکان که در تعطیلات نوروز در ستاد اسکان حضور دارند و نیز از خدمتگزاران مدارس که در این ایام کار خدمات رسانی به مهمانان عزیز را انجام میدهند تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار