در آستانه فرارسیدن نوروز باستانی صادر شد:

پیام تبریک مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان به مناسبت ولادت امام علی علیه السلام و آغاز سال نو

هرمزگان(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان با صدور پیامی فرا رسیدن ولادت باسعادت امام علی علیه السلام و آغاز سال 1398 هجری شمسی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۹۰۲۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان به مناسبت ولادت امام علی علیه السلام و آغاز سال نو

به گزارش خبرگزاری پانای هرمزگان، متن پیام موسی دادی زاده سرخایی، به این شرح است:

نوروز موسم شادی‌ها، سرآغاز حیات دوباره طبیعت، میراث بزرگ فرهنگی و معنوی است که همه را به جشن رستاخیز و نوزائی زمین فرا می خواند.

بدون تردید نوروز با بهار طبیعت و فصل زایش و پویش همواره پیوستگی عمیق دارد و با تحول در نظام طبیعت، نوای امید را بر رواق دل ها طنین می اندازد تا با قلبی سرشار از عشق و امید، دل ها را به نور ایمان برافروزیم و زمزمه کنیم :.

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبرالیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال ، تا آفریدگار جهان و کامل‌ترین وجود،حال ما را به نیکوترین حال بگرداند.

تقارن باشکوه نوروز و بهار طبیعت با 13 رجب، ولادت باسعادت امام علی علیه السلام و روز پدر، را به فال نیک گرفته و این دو بهار فرخنده را صمیمانه به محضر فرهنگیان، دانش آموزان، اولیا و مربیان و کارکنان زحمتکش آموزش و پرورش هرمزگان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

از درگاه خداوند سبحان سلامتی، بهروزی و توفیق همگان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظلّ عنایات خاص حضرت ولی الله الاعظم (عج) و زعامت داهیانه رهبری معظم انقلاب مسألت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار