پیام نوروزی قائم مقام وزیر در امور بین الملل؛

نوروز سرآغاز تحولی ژرف و پیام‌آور صلح و دوستی است

تهران (پانا) - قائم مقام وزیر در امور بین الملل و رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور به مناسبت فرا رسیدن سال نو پیام نوروزی صادر کرد.

کد مطلب: ۹۰۲۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
نوروز سرآغاز تحولی ژرف و پیام‌آور صلح و دوستی است

به گزارش مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور، غلامرضا کریمی قائم مقام وزیر در امور بین‌الملل و رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور در آستانه سال جدید ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های همه همکاران فرهیخته فرهنگی شاغل در مرکز امور بین‌الملل و مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و همچنین مدارس بین‌الملل و تطبیقی، پیامی بدین شرح صادر کرد:

«بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل والنهار یا محول الحول والا حوال حول حالنا الی احسن الحال

نوروز، آغاز بهار، سرچشمه رستاخیز طبیعت، نماد جاودان نوشدن، تجلی جلال و کمال الهی در عرصه گستره گیتی است که با فراخواندن انسان ها به تحول درونی و با تقدیم طبیعت شکوفا و دل انگیز به جهانیان؛ معنای واقعی تعبیر" الی احسن الحال" را در منظر همگان به تماشا می گذارد.

نوروز سرآغاز تحولی ژرف و امید برانگیز در روح و روان انسان و پیام آور هماره ی صلح و دوستی ست. میعادگاه دیرینه و ماندگار انسان در رهگذر شادی ها و شاد باش ها که به لطیف ترین شکل، طبیعت زیبا را با بهار پیوند می دهد و جسم و روح آدمی را به روییدنی دوباره فرا می خواند و شکوه دلپذیر نو به نو شدن را در سویدای دل بندگان صالح خداوند به ایمانی ژرف و جاودان مبدل می سازد.

در آستانه سال جدید ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای همه همکاران فرهیخته فرهنگی شاغل در مرکز امور بین الملل و مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و همچنین مدارس بین الملل وتطبیقی، فرا رسیدن بهاران شکوهمند که هنگامه ی تجلی مواهب الهی بر بستر طبیعت است را به همه ایرانیان بویژه فرهنگیان عزیزتبریک و تهنیت عرض می نمایم و آرزوی سالی سرشار از موفقیت و کامیابی برای همگان دارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار