برپایی نمایشگاه نوروزی به نفع خیریه

همدان (پانا) - مدیر مؤسسه خیریه دستان سبز همدلان الوند از برگذاری نمایشگاه نوروزی به نفع خانواده های تحت پوشش و کمک به آزادی زندانیان خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۲۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برپایی نمایشگاه نوروزی به نفع خیریه

زهرا رستمی در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: مؤسسه خیریه دستان سبز همدلان الوند با مجوز رسمی از استانداری همدان، در سال ۹۵ تأسیس و به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است.
او ادامه داد: این مؤسسه تعداد ۱۳۰ خانواده بی سرپرست، بد سرپرست، مطلقه، بیوه و غیره را تحت پوشش قرار داده و توانسته است ماهانه با در اختیار قرار دادن اقلام ضروری مثل برنج، روغن، گوشت، حبوبات، قند، شکر، چای و دیگر اقلام، از این خانواده ها حمایت کند.
رستمی درمان و آموزش این خانواده ها را نیز تحت پوشش مؤسسه اعلام کرد.

او ضمن این که از برگزاری نمایشگاه محصولات نوروزی به نفع خیریه دستان سبز همدلان الوند خبر داد افزود: این نمایشگاه ٢٤ لغایت ۲۹ اسفند ماه صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۳ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در محل مؤسسه به آدرس عمار، رو به روی سنگکی پردیس، خیریه دستان سبز دایر و بازدید از آن برای عموم آزاد است.
او فروش گل، ماهی، سبزه، انواع گیفت، هفت سین، تراریوم، بنفشه آفریقایی، شیرینی، سبزیجات خشک و زیور آلات دست ساز را از محصولات ارائه شده در این نمایشگاه بر شمرد.
رستمی اظهار کرد: کلیه محصولات با نازلترین قیمت ارائه می شود که عواید آن به نفع خانواده های تحت پوشش و کمک به آزادی زندانیان است.
او خاطر نشان کرد: مردم خیر اندیش و علاقه مند به امور خیریه می توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۵۰۴۱_۷۲۱۰_۵۴۸۸_۸۹۰۵، شماره شبا IR۱۲۰۷۰۰۰۰۱۰۰۰۲۲۵۹۷۷۷۷۷۰۰۱ و شماره حساب ۱۰۵۹۷۷۷۷۷۱ به نام خیریه دستان سبز همدلان الوند،
به این مؤسسه اهدا کنند و جهت ارتباط بیشتر با شماره تماس ۰۸۱۳۸۲۰۰۷۷۷ تماس گیرند.
فرحناز یادگاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار