فرماندار بوشهر خواستار حل مشکل تردد خارگ و فاضلاب عالی شهر و چغادک شد

بوشهر(پانا)_فرماندار بوشهر در نشست شورای اداری شهرستان که با حضور دکتر نمکی نماینده ویژه رئیس جمهور و وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برگزار شد خواستار حل مشکل فاضلاب عالی شهر و چغادک و تردد خارگ شد .

کد مطلب: ۹۰۲۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار بوشهر خواستار حل مشکل تردد خارگ و فاضلاب عالی شهر و چغادک شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بوشهر جمشیدی فرماندار شهرستان در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر که با حضور دکتر نمکی نماینده ویژه رئیس جمهور و وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برگزار شد ، با ابراز خرسندی از حضور کاروان تدبیر و امید در استان بیان کرد: مردم شریف استان بوشهر همواره پشتیبان نظام و ولایت‌فقیه بوده و در شرایط سخت این را ثابت کرده اند و تقدیم دو هزار و ۲۰۰ شهید در استان و نزدیک به ۳۴۰ شهید در شهرستان بوشهر نشان از این پایداری و پشتیبانی از نظام است.
جمشیدی تاکید کرد : شهرستان بوشهر به لحاظ وجود نیروگاه اتمی و جزیره مقاوم خارگ موقعیتی استراتژیک و حساس دارد.
وی تصریح نمود: جزیره مقاوم خارگ در طول جنگ بیش از 2886 بار به تعداد روزهای جنگ مورد اثابت دشمن واقع‌شده است و امروزه بیش از ۹۵ درصد صادرات نفت کشور از این پایانه انجام می‌گیرد که متاسفانه در بحث تردد به جزیره خارگ با مشکلات مواجهه هستیم امیدوارم توجه ویژه به این مهم شود.
جمشیدی با تاکید بر اینکه اعتقاد و اعتماد مردم به نظام از اصول خدشه‌ناپذیر مردم استان بوشهر است اضافه نمود: با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت های موجود اما در حوزه‌های مختلف دارای مسائل و مشکلاتی هستیم که تامین آب یکی از مهمترین آنها است.
وی ادامه داد:این نوید را به مردم می دهم که آبشیرین کن با ظرفیت 3۵۰۰۰ مترمکعب در بوشهر با حضور وزیر نیرو کلنگ زنی خواهد شد.
ایشان فاظلاب را یکی دیگر از مشکلات شهرستان دانسته و عنوان نمود: اگرچه فاضلاب بوشهر در حال اجراست ولی در چغادک و عالیشهر در بحث فاضلاب دچار مشکل هستیم که جهت حل آن توجه ویژه نیازمند است.
وی در ادامه بیان داشت : در دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت درمان کارهای بزرگی در شهرستان صورت گرفته از جمله قریب به 90درصد از مراکزجامع سلامت ، پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت در شهرستان به روز رسانی شده اند که انشاله قصد داریم به زودی این کار صد در صد درشهرستان انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار