مدیر روابط عمومی عملیات عمومی و هماهنگ کننده شرکت‌های نفتی و نهادی محلی:

شرکت پایانه های نفتی همکاری لازم را با آموزش و پرورش خواهد داشت

خارگ،بوشهر(پانا)_مدیر روابط عمومی عملیات عمومی و هماهنگ کننده شرکت‌های نفتی و نهادی محلی گفت: شرکت پایانه های نفتی همکاری لازم را با آموزش و پرورش خواهد داشت.

کد مطلب: ۹۲۸۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
شرکت پایانه های نفتی همکاری لازم را با آموزش و پرورش خواهد داشت

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، عبدالمجید ستایشی در گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش استان بوشهر در منطقه خارگ با بیان اینکه آموزش و پرورش بنیان اساسی و فرهنگی خانواده ها را تقویت می کند، اظهار داشت: با توجه به توان مالی و مدیریتی شرکت در بحث زیرساخت‌های آموزشی توجه ویژه ای به آموزش و پرورش خارگ شده است.

وی تصریح کرد: در سال ۱۳۷۱با مجوز هیئت مدیره به معلمان مجرد یک وعده غذای گرم داده می‌شد که تا چند سال قبل نیز این روند ادامه داشت اما با‌ ورود دستگاه‌های نظارتی، سازمان بازرسی استان و مدیر کل سابق آن سازمان، خدمات رفاهی شرکت برای فرهنگیان حسب نامه الزامی سازمان بازرسی قطع شد.

مدیر روابط عمومی عملیات عمومی و هماهنگ کننده شرکت‌های نفتی و نهادی محلی با اشاره به اینکه شرکت نفت از حدود ۴۰سال پیش تاکنون برای فرهنگیان جزیره خارگ خدمات رفاهی اعطا کرده است ولی با دستور سازمان بازرسی استان مبنی بر قطع این خدمات، شرکت مجبور به قطع خدمات رفاهی برای فرهنگیان شد، افزود: شرکت پایانه نفتی هیچ مشکلی برای ارائه دوباره خدمات به فرهنگیان عزیز را ندارد ولی ارائه این خدمات در صورت اجازه سازمان بازرسی استان خواهد بود.

ستایشی با بیان اینکه شرکت نفت سعی در همکاری همه جانبه با فرهنگیان خارگ داشته است، یادآور شد: قبل از لغو مجوزها در بحث تردد دریایی، این شرکت بلیط ایاب و ذهاب فرهنگیان را تامین می‌کرد و با وجود لغو مجوز نیز شرکت پایانه های نفتی در تردد دریایی همکاری لازم را با مجموعه آموزش و پرورش خارگ داشته است.

وی به بازسازی منازل سازمانی اشاره کرد و گفت: در زمینه منازل سازمانی فرهنگی که مالکیت شرکت نفت را دارد همکاری لازم شده است و این منازل وضعیت مطلوبی دارند و همچنین ۳۰دستگاه ساختمان نیز در سال ۶۴با هزینه شرکت پایانه های نفتی به فرهنگیان اهدا شد که ۲دستگاه آن در جنگ تخریب شد و ۲۸دستگاه آن نیز بدون بازسازی مانده اند.

مدیر روابط عمومی عملیات عمومی و هماهنگ کننده شرکت‌های نفتی و نهادی محلی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تخصیص اعتبار بازسازی منازل سازمانی فرهنگی در اختیار شرکت پایانه ها نیست آموزش و پرورش استان در راستای بازسازی این ۲۸دستگاه باید با دفتر عمران مناطق نفت خیز شرکت ملی نفت رایزنی کند تا بتواند بودجه لازم را مصوب کند.

معاون عملیات عمومی و هماهنگ کننده شرکت‌های نفتی و نهادی محلی نیز در این گردهمایی با بیان اینکه مدرسه کانون فرهنگی است و اثرات مثبتی بر اهداف علمی جامعه دارد، اظهار داشت: شرکت پایانه های نفتی در راستای پیشبرد مسائل آموزشی در حد توان به آموزش و پرورش خارگ کمک کرده است.

پیرزاد افزود: بازرسی استان محدودیت‌های زیادی را در همکاری شرکت پایانه ها با آموزش و پرورش لحاظ کرده است و شرکت مجبور به اجرای قوانین است ولی با این وجود تا جایی که امکان داشته باشد سعی در همکاری با فرهنگیان خارگ خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار