سند نهمین دوره مجلس دانش آموزی با موضوع سلامت روان دانش آموزان تدوین خواهد شد

اردبیل (پانا) - نماینده اردبیل در مجلس دانش آموزی کشورگفت:در حال حاضر نوجوانان و جوانان بیشتر از هر گروهی در معرض آسیب های اجتماعی و تهاجم فرهنگی دشمنان قرار دارند. بخاطر همین مسئله و با پیشنهاد اکثر نمایندگان موضوع سند مجلس نهم در حوزه سلامت روان خواهد بود.

کد مطلب: ۹۰۲۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
سند نهمین دوره مجلس دانش آموزی با موضوع سلامت روان دانش آموزان تدوین خواهد شد

سید هادی جوادی در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهارکرد: دانش آموز باید در خانه دوم خود یعنی مدرسه احساس امنیت داشته باشد . مدیر ، معلم و تمام کارکنان مدرسه در چشم دانش آموز باید یک راهنما و فرد قابل اعتماد تلقی شود. نه کسی که همواره دنبال نقطه ضعف باشد. هرچقدر رابطه بین دانش آموز و عوامل مدرسه مستقیم و دوستانه باشد آن قدر شاهد پیشرفت در راه رسیدن به اهداف آموزش و پرورش خواهیم بود. زیرا دانش آموز نه تنها اساس آموزش و پرورش است بلکه اساس یک جامعه می باشد پس نتیجه می گیریم اگر دانش آموز در برابر آسیب های اجتماعی که روز به روز بیشتر و بیشتر می شود محکم باشد و بتواند در بهترین شرایط به تحصیل بپردازد شاهد ترقی کشور از هر لحاظ خواهیم بود.

او گفت: سلامت روحی روانی دانش آموز به عوامل بیرونی مثل خانواده و اجتماع بستگی دارد. که با تحقیق های صورت گرفته نتیجه می گیریم که بزرگترین ضربه به دانش آموز از طریق همان عوامل بیرونی صورت می گیرد، که این عوامل در مواقعی قابل جبران نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار