مجلس دانش آموزی نفش بسیار موثری در عرصه ی تعلیم و تربیت دارد

کرمان(پانا) - مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان با حضور در نشست قطب 5 نهمین دوره مجلس دانش آموزی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از حضور کلیه نمایندگان مجلس دانش آموزی قدر دانی و ائمه را بهترین الگو برای زندگی ما دانست.

کد مطلب: ۹۰۶۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش آموزی نفش بسیار موثری در عرصه ی تعلیم و تربیت دارد

احمد اسکندری نسب روز پاسدار را که به یمن ولادت امام حسین( ع) نامگذاری شده را یادگار امام راحل دانسته و گفت: حرکت ننگین دولت آمریکا ضربه ای مهلک به ارکان دولتمردان آمریکا است.

وی گفت: حضور شما در استان کرمان مایه مباهات ماست و خروجی این نشست به نفع نظام آموزش و پرورش خواهد بود.

اسکندری نسب گفت: مجلس دانش آموزی نفش بسیار موثری در عرصه ی تعلیم و تربیت دارد.

وی افزود: مهمترین برنامه مقام معظم رهبری و مخاطبین اصلی در گام دوم انقلاب جوانان هستند وجوانان میتوانند با تلاش خود کشور را به سمت موفقیت روز افزون پیش ببرند.

اسکندری نسب به نمایندگان مجلس دانش آموزی توصیه کرد با تشکیل کارگروههای اثر گذار در اجرای برنامه های پیش روی آموزش وپرورش موثر واقع شوند.

وی افزود: سند تحول بنیادین مهمترین سندی است که در آموزش و پرورش در حال اجراست

و آموزش و پرورش موظف به اجرای سند تحول بنیادین است.

اسکندری نسب ضمن اشاره به اجرای ساحتهای شش گانه در تمامی مدارس گفت:تنها جایی که میتوان برنامه های سند را اجرایی کرد مدارس است و مدرسه یک نهاد مستقل اجتماعی است که میتو اند مرکز تصمیم گیری و تصمیم سازی باشد.

وی افزود:دانش آموزان با حضور خود در برنامه های مختلف میتوانند نقش موثری در پیشبرد اهداف نظام آموزش داشته باشند.

اسکندری نسب گفت:باید تمامی ضعفهای مجلس دانش آموزی شناسایی و برطرف شده وما اعتقاد داریم به زودی مدیریت کشور به نسل جوان منتقل خواهد شد.

وی افزود:انتظار این است مجلس دانش آموزی به پیشرفت اهداف آموزش و پرورش کمک کرده وبر ای برون رفت ازیاس و نا امیدی باید برنامه های متنوع را در دستور کار قرار داد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار