ضرورت اجرایی کردن مصوبات جلسات رفع موانع و توسعه صادرات بندر تجاری شادگان

شادگان - ( پانا ) - جلسه رفع موانع و توسعه صادرات بندر تجاری شادگان به ریاست مهندس حاجیان فرماندار شادگان ‌و با حضور جانشین فرماندهی انتظامی شادگان، مسئول دفتر نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی ، ادارات و دستگاههای مربوطه در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۱۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت اجرایی کردن مصوبات جلسات رفع موانع و توسعه صادرات بندر تجاری شادگان

سعید حاجیان فرماندار شادگان در این جلسه با اشاره به موضوعات مختلفی و موانع مربوط به صادرات و واردات و سوخت شناورها اظهار کرد: کلیه ادارات و دستگاهها بویژه گمرک و بندر در راستای حمایت از تجار و لنجداران و مرتفع نمودن مشکلات تجار و بازرگانان اقدامات لازم را انجام دهند.

فرماندار شادگان در خصوص اهمیت و ضرورت اجرایی کردن مصوبات جلسات رفع موانع و توسعه صادرات بندر تجاری شادگان اشاره کرد و افزود: کلیه ادارات و دستگاههای مربوطه نسبت به اجرای کامل مصوبات مسئول بوده و تا حصول نتیجه کامل برای اجرایی شدن مصوبات تلاش نمایند.

فرماندار شادگان خاطر نشان کرد: راه اندازی سالن ارزیابی و درب خروج گمرک ، برگزاری جلسات رفع موانع و توسعه صادرات از بندر تجاری شادگان بصورت ماهانه، ضرورت تکمیل فاز دوم بازارچه عرضه کالای همراه ملوان ،برگزاری تخصصی کمیته تخصصی سوخت درهفته آینده و... از مهتمرین موارد مطرح شده در این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار