مدیر کل آموزش و پرورش کردستان: بیانیه گام دوم، نقشه راه دهه پنجم انقلاب است

سنندج(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: بیانیه گام دوم ، ابلاغی مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) نقشه راه دهه پنجم انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۹۰۱۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان: بیانیه گام دوم، نقشه راه دهه پنجم انقلاب است

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در نشست مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تابعه استان که در سنندج برگزار شد، با بیان مطلب از تشکیل ستادی در استان به منظور عملیاتی کردن برنامه‌های بیانیه گام دوم خبر داد.

وی افزود: متناظر ستاد استانی ، باید در شهرستان ها و مناطق تابعه استان نیز کمیته هایی به منظور پیگیری برنامه ها تشکیل و گزارش اقدامات عملی تدوین و به استان ارسال شود .

قربانی با اشاره به شعار سال ، حمایت از کالای ایرانی و اقدامات انجام شده در این خصوص، اظهار داشت: در همین راستا، از ابتدای سال خرید کالای ایرانی در دستور کار آموزش و پرورش استان بوده و به منظور حمایت از تولید کنندگان استانی، اولویت خرید از تولیدات داخل استان است.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با تاکید بر نظارت بر فرایند تعلیم و تربیت و ضرورت ارتباط مستمر با فرهنگیان و حضور مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تابعه در واحد های آموزشی به منظور بررسی و رصد وضعیت مدارس، گفت: برنامه نظارت باید در سال جدید به صورت جدی پیگیری شود.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به ایمنی مدارس و اجرایی کردن دستورالعمل بهبود ایمنی مدارس، گفت: تنبیه بدنی دانش آموزان ممنوع است و انتظار می رود کلیه معلمان تلاشگر استان و دست اندرکاران امر به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند .

قربانی از ابلاغ بخشنامه وزارتی مدرسه محوری خبر داد و با تاکید بر پیگیری جدی مفاد این بخشنامه، اظهار داشت: در اجرای این مهم، بخشنامه ها فقط با امضای وزیر محترم و مدیر کل آموزش و پرورش استان به مدارس ابلاغ می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار