با حضور دکتر پورابراهیمی صورت گرفت

افتتاح 16 پروژه عمرانی در شهر چترود با اعتبار 200 میلیارد ریال

کرمان(پانا) - 16 پروژه عمرانی در شهر چترود با اعتبار 200 میلیارد ریال با حضور دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افتتاح و کلنگ ‌زنی شد.

کد مطلب: ۹۰۱۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح 16 پروژه عمرانی در شهر چترود با اعتبار 200 میلیارد ریال

در سفر یک روزه دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به همراه دکتر بصیری معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان، فرماندار کرمان و جمعی از مدیران ارشد شهرستان کرمان به بخش چترود و روستاهای آن، پروژه‌ های عمرانی با اعتبار 200 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شدند.

دکتر پورابراهیمی در تشریح این افتتاحیه ها به بهره برداری از کانال انتقال آب کشاورزی روستای سراسیاب اشاره داشت و گفت: این پروژه به طول 1600 متر و با اعتبار 200 میلیون تومان برای بهره مندی 400 کشاورز اجرا شده است.

وی همچنین به افتتاح سالن ورزشی روستای هوتک با اعتبار یک میلیارد تومان اشاره داشت و افزود: پروژه سنگ فرش روستای بُندر به متراژ 1600 مترمربع با اعتبار 250 میلیون تومان امروز به بهره برداری رسید.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرح های آسفالت مشارکتی دهیاری و بنیاد مسکن روستای بُندر به طول 3500 مترمربع و اعتبار 250 میلیون تومان و روستای رحیم آباد به طول 17 هزار مترمربع و با اعتبار 750 میلیون تومان افتتاح شد.

وی به افتتاح پروژه های گازرسانی به روستای همقاوند، بُندر و پای سیب با متراژ 13 هزار متر شبکه اصلی گاز پلی اتیلن پرداخت و خاطرنشان کرد: این پروژه ها با اعتبار 1.5 میلیارد تومان افتتاح شد که 300 خانوار از مزایای آن بهره مند می شوند.

پوابراهیمی گفت: پروژه گازرسانی به روستای بی بی حیات به طول 38 کیلومتر شبکه اصلی پلی اتیلن و 17 کیلومتر شبکه فولادی با نصب یک ایستگاه تقلیل فشار گاز و یک دستگاه حفاظت از زنگ با اعتبار 12.5 میلیارد تومان کلنگ زنی شد که تا شش ماه آینده بهره برداری خواهد رسید.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: همچنین امروز در روستای بی بی حیات دو مرغداری 20 هزار قطعه ای افتتاح شدند.

همچنین امروز با حضور دکتر پورابراهیمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان، فرماندار کرمان و دیگر مسوولان با حضور در شهر زنگی آباد از توابع بخش مرکزی کرمان از طرح پایش تصویری این شهر بهره برداری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار