رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: سوء مدیریت در اقتصاد کشور، آمریکا را گستاخ کرد

کرمان(پانا) - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد یکی از دلایلی که آمریکا و کشورهای اروپایی که با این گستاخی حرکت کردند و از برجام خارج شدند، سوء مدیریت در حوزه اقتصادی در درون کشور بود.

کد مطلب: ۹۱۴۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: سوء مدیریت در اقتصاد کشور، آمریکا را گستاخ کرد

محمدرضا پورابراهیمی در کارگروه اشتغال شهرستان کرمان اصلی ترین هدف دشمن در وضع کنونی ایران را ایجاد،نارضایتی از اصل نظام و رهبری بیان کرد و با اشاره به اقدامات آمریکایی‌ها علیه جمهوری اسلامی گفت: اوج اقدامات زمانی بود که در حوزه هسته‌ای وارد مذاکرات شدیم.

وی با بیان اینکه جوانان ایران با توان و تلاش خودشان به دانش صلح آمیز هسته‌ای دست پیدا کردند که باور ان برای آمریکایی‌ها ممکن نبود، افزود: علی رغم اینکه جنس آمریکا ادبیات قلدرمابانه است، ایران وارد مذاکره شد و توافق کردیم که جمهوری اسلامی محدودیت هسته‌ای داشته باشد و در مقابل آمریکا رفع تحریم‌های ظالمانه را انجام دهد.

پورابراهیمی گفت: قرار بود محدودیت‌های غیرقانونی اقتصادی را علیه جمهوری اسلامی بردارند، اما نه تنها انجام نشد که بعد از مدتی با تغییرات رئیس‌جمهوری آمریکا، ترامپ از برجام خارج شد و کشورهای اروپایی هم هیچ کمکی به ما نکردند و هیچگونه مراودات بانکی هم اصلا شکل نگرفت.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان داشت: یکی از دلایلی که آمریکا و کشورهای اروپایی که با این گستاخی حرکت کردند و از برجام خارج شدند، سوء مدیریت در حوزه اقتصادی در درون کشور بود.

وی اضافه کرد: اگر دولت از ابتدا تمام تمرکز خود را همزمان با برجام به توانمدسازی اقتصاد درونی می‌پرداخت، بخشی از فشارها خود به خود کنار می‌رفت و وضع جدید ایجاد می‌کرد.

پورابراهیمی تصریح کرد: امروز مذاکره امروز با آمریکایی‌ها خیانت به کشور و انقلاب است، ما بالاتر از مذاکره برجام که نداشتیم، نتیجه آن هم همه دیدند چه شد.

وی موضع اخیر شورای عالی امنیت ملی و شخص رئیس‌جمهوری در برابر آمریکا و برجام را یادآور شد و ادامه داد: هر جا جمهوری اسلامی ایران از موضع قدرت برخورد کرد در آن میدان برنده بوده است. موضع جدید جمهوری اسلامی ادبیات کشورهای اروپایی را عوض کرده است و درخواست مذاکره و همکاری دارند.

پورابراهیمی بیان داشت: رمز موفقیت ما همدلی و وحدت و ایستادگی در مقابل دشمن است، وادادگی در مقابل دشمن کشور را به نابودی می‌کشاند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار