آغاز عملیات اجرایی چهار طرح آموزشی در بندرخمیر

افتتاح مدرسه خیری چاه ما خور کهورستان

هرمزگان(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از آغاز عملیات اجرایی چهار طرح آموزشی و افتتاح مدرسه خیری روستای "چاه ما خور" در بخش رویدر و کهورستان از توابع شهرستان بندر خمیر خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۱۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات اجرایی چهار طرح آموزشی در بندرخمیر

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، موسی دادی زاده سرخایی در حاشیه این طرح ها به خبرنگاران گفت: این چهار طرح شامل مدارس مشارکتی دو کلاسه روستای گیشو با زیربنای 101 متر مربع، سه کلاسه روستای کروییه با زیربنای 144 متر مربع و توسعه دو کلاسه کهورستان با زیربنای 90 متر مربع است که با مشارکت 500 میلیونی خیرین نیکوکار احداث می شود.

وی ادامه داد: نمازخانه مدرسه شهید مالکی کهورستان نیز با زیربنای 113 مترمربع به همت یک خیر نیکوکار با اعتباری افزون بر 250 میلیون تومان احداث می شود که این پروژه در واقع در ادامه طرح توسعه آموزشگاه ساخته شده توسط این خیر نیکوکار است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه این طرح ها برای مهر سال آینده آماده تحویل به آموزش و پرورش خواهد بود، اظهار کرد: هم اکنون عملیات احداث بیش از 50 مدرسه مشارکتی، خیری و دولتی در مناطق مختلف استان آغاز شده است و تا مهرسال آینده به بهره برداری خواهند رسید.

دادی زاده همچنین از آغاز بهره برداری از مدرسه خیری روستای "چاه ما خور" کهورستان خبر داد و گفت: این مدرسه که با زیربنای 200 مترمربع و هزینه حدود 500 میلیون تومان دارای ساختمان آموزشی، دیوارکشی، محوطه سازی و سرویس بهداشتی است، صد درصد هزینه آن از سوی خیرنوع دوست "حاج عبدالله سلحشور" پرداخت و تجهیزات آن نیز از سوی اداره کل نوسازی مدارس تامین شده است.

این مسوول روند توسعه فضاهای آموزشی در هرمزگان را اولویت آموزش و پرورش استان اعلام کرد و گفت: در سایه تعامل و همکاری بی نظیر اداره کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان، با حمایت خیرین نیکوکار و توجه ویژه دولت، روند توسعه فضاهای آموزشی در استان شتاب گرفته است که امیدواریم با تکمیل این طرح ها از شمار بالای مدارس فرسوده و تخریبی که از چالش های نظام تعلیم و تربیت استان است، کاسته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار