تحولی بزرگ در توسعه فضاهای آموزشی هرمزگان:

آغاز عملیات اجرایی چهار واحد آموزشی 12 کلاسه در شهرک پیامبراعظم (ص) بندرعباس

هرمزگان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از آغاز عملیات اجرایی چهار واحد آموزشی 12 کلاسه در شهرک پیامبراعظم (ص) بندرعباس خبر داد و گفت: این چهار واحد آموزشی تمام خیری که یک واحد آن به آموزشگاه استثنایی تعلق دارد به همت موسسه نیک فرزاد سبا (نفس) با اعتباری افزون بر 200 میلیارد ریال احداث می شود.

کد مطلب: ۹۰۱۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات اجرایی چهار واحد آموزشی 12 کلاسه در شهرک پیامبراعظم (ص) بندرعباس

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، موسی دادی زاده سرخایی در حاشیه امضاء تفاهم نامه و کلنگ زنی این طرح های آموزشی افزود: در مجموع این تعداد واحد آموزشی 48 کلاس درس را به زیرساخت های آموزشی شهر بندرعباس اضافه خواهد کرد و علاوه بر ساختمان آموزشی و سایر بخش ها، تجهیزات آن نیز به همت این موسسه و بانی خیر آن، دکتر "فرزاد سدری" تامین خواهد شد.

وی با بیان اینکه این تفاهم نامه تحولی بزرگ در توسعه زیرساخت های آموزشی هرمزگان است، خاطرنشان کرد: شهرک بزرگ پیامبراعظم (ص) بندرعباس با جمعیت بالغ بر 150 هزار نفر نیازمند توسعه فضاهای آموزشی متناسب این جمعیت است که متاسفانه در مراحل احداث این شهرک توجه جدی برای به این مهم نشده است.

این مسوول ادامه داد: به دلیل عدم پیش بینی لازم در تامین زیرساخت های آموزشی این شهرک، آموزش و پرورش هم اکنون برای پوشش تحصیلی دانش آموزان این منطقه با مشکلات فراوانی روبرو است.

دادی زاده خاطرنشان کرد: در این راستا برای تامین فضاهای آموزشی مورد نیاز این شهرک، آموزش و پرورش هرمزگان تمرکز جدی خود را بر جلب و جذب کمک های خیری بنا نهاده است که با همیاری و همکاری خیرین عزیز اتفاقات خوبی برای دانش آموزان این شهرک رقم خواهد خورد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: خوشبختانه به همت خیرین نوع دوست در مدت سه ماهه اخیر تحولی بی سابقه در ساخت پروژه های آموزشی این شهرک ایجاد شده است که قطعا با تحقق مفاد این تفاهم نامه و اضافه شدن چهار واحد آموزشی 12 کلاسه، بخش بزرگی از مشکلات زیرساختی آموزش و پرورش در این شهرک رفع خواهد شد.

دادی زاده زیربنای هرکدام از این واحدهای آموزشی را 2 هزار و 200 متر مربع اعلام کرد و گفت: برای ساخت این پروژه ها با مشخصات فنی نوین، علاوه بر ساختمان آموزشی و محوطه سازی، احداث نمازخانه، سرویس بهداشتی و در تکمیل طرح سالن ورزشی و سایر بخش ها متناسب با هر دوره تحصیلی نیز احداث می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در پایان با قدردانی از همت خیرین نوع دوست و توجه ویژه دولت به تامین فضاهای آموزشی مورد نیاز در استان هرمزگان، گفت: با اجرای این چهار واحد آموزشی شمار طرح های اجرایی خیری- مشارکتی در هرمزگان در سه ماهه اخیر به بیش از 60 طرح رسیده است که قطعا با افتتاح آن بخشی از فضاهای فرسوده و تخریبی، با فضای نوساز و استاندارد جایگزین می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار