رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین استان همدان اظهار کرد:

جایگاه شایسته استان همدان در امر مدرسه سازی

همدان (پانا) - رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین استان از وجود بیش از ٨٦١ خیر مدرسه ساز در استان همدان خبرداد که از این تعداد ١٩١ نفر انحصاراً مدرسه ساز بوده اند.

کد مطلب: ۹۰۱۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
جایگاه شایسته استان همدان در امر مدرسه سازی

علی فراهانی ضمن قدردانی از حضور شرکت کنندگان در همایش مدیران عامل مجامع خیرین مدرسه ساز و معاونین مشارکت های مردمی تصریح کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان همانند استان های دیگر از سال ١٣٧٧ هویت قانونی پیدا کرد و از همان زمان مشغول به فعالیت شده است.

فراهانی گفت: استان همدان با وجود ضعف در بخش هایی مثل صنعت توانسته به حول و قوه الهی و مردم خوب و خیر اندیش و همیشه در صحنه استان ، در امر مدرسه سازی جایگاه شایسته ای پیدا کند و شرایط مناسبی جهت اجرای پروژه ها داشته باشد.
رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مطرح کرد: خیرین با پرداخت مقادیر زیادی وجه نقد، اهداء ملک و زمین و با مشارکت مستقیم با مجمع خیرین ما را در ساخت مدارس همیاری می کنند.
او در ادامه افزود: تا کنون ٢٩١ پروژه با ١ هزار و ٧٦٠ کلاس و ٢٠٦ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ٢٤٤ میلیارد تومان که حدود ١٥٠ میلیارد تومان از آن محقق شده، به اتمام رسیده است.
فراهانی در ادامه گفت:برگزاری همایش ها و جلسات مشترک بین نمایندگان ۶ منطقه و ارائه پیشنهادات در جلسات ،باعث بروز نگرانی این موضوع است که نظرات و مطالب پیشنهادی، چقدر موثر بوده؟ و آیا قابلیت اجرا داشته؟ چراکه مشاهده می شود بعداً در صورت ابلاغ یک مسئله به استان ها ممکن است نظرات برخی استان ها در این مجموعه لحاظ نشده باشد.
رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان در ادامه گفت: برگزاری جشنواره ها در شهرستان ها معمولاً به صورت روتین و معمولی مطابق با سنوات گذشته می باشد که این مسئله جذابیت لازم برای خیرین و همچنین جذب خیر جدید را ندارد.
فراهانی با اشاره به بضاعت کم برخی از شهرستان ها تأکید کرد: در صورت برگزاری جشنواره مدارس در شهرستان ها باید شرایط موجود مدارس را مورد توجه قرار داده و منابع و امکانات مورد نیاز آن ها را تأمین کرد.

فرحناز یادگاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار