معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش میانه: هیچ کاری برتر از مدرسه سازی نیست

میانه (پانا) - مراسم تکریم خیرین دبیرستان آیت اله احمدی میانجی با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا احمدی میانجی معاون قوه قضائیه، امام جمعه میانه،نجفی معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی ، ساجدی فر معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه و مسئولین شهرستان در محل سالن اجتماعات دبیرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۹۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش میانه: هیچ کاری برتر از مدرسه سازی نیست

ساجدی فر معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه ضمن قدردانی از خانواده خیرین مدرسه آیت اله احمدی میانجی جهت حمایت های بی دریغ خود در پیشبرد امور آموزشی و پرورشی مدرسه و نثار درود بر روح پاک استاد گرانمایه مرحوم آیت اله احمدی میانجی که نام و یادش سرمشق دانش آموزان این دبیرستان است.

وی با اشاره به همت خیرین در همراهی بیش از یک میلیارد تومانی در قالب 13 مدرسه در سالتحصیلی جدید افزود امروز 15 درصد کلاسهای درس منطقه توسط خیرین ساخته شده است و همواره شعار منطقه مدرسه سازی ، مدرسه یاری و مدرسه داری بوده است.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت منطقه افزود با وجود نیاز 30 درصد مدارس منطقه به تخریب و بازسازی 3000 دانش آموز چشم انتظار مساعدت خیرین برای همراهی در این امر هستند.

وی برابری آموزشی و پوشش تحصیلی صد در صدی را یکی از اولویت های منطقه دانست و خواستار مشارکت خیرین در تحقق این امر شد و گفت این دبیرستان 12 کلاسه خیر ساز با دانش اموزان توانمند علمی و آینده سازان فردا در طول سالهای گذشته افتخارات فراوانی را در امر آموزش و پرورش کسب کرده اند که باعث شده است در جایگاه بالا در سطح استان قرار گیرد.

ساجدی فر از تجهیز کتابخانه الکترونیکی این مدرسه با کمک خیرین در سال آینده خبر داد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار