ساجدی فر معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پرورشی مدارس غیردولتی منطقه میانه؛

مدارس غیردولتی همپای سایر مدارس در حوزه آموزشی و پرورشی سرآمد هستند

میانه (پانا)-نمایشگاه دستاوردهای پرورشی مدارس غیردولتی منطقه میانه با حضور ساجدی فر معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه ، معاونین و کارشناسان منطقه در مدارس قائم و سپهر افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۰۱۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
مدارس غیردولتی همپای سایر مدارس در حوزه آموزشی و پرورشی سرآمد هستند

ساجدی فر ضمن گرامیداشت روز شهدا با قدردانی از موسسان مدارس و مراکز غیردولتی در راستای همراهی آموزش و پرورش منطقه در امر آموزش دانش آموزان، گفت مدارس غیردولتی همپای سایر مدارس در حوزه آموزشی و پرورشی سرآمد هستند.

وی افزود در سالهای اخیر چهره تربیتی منطقه با تلاش موسسان و مدیران مدارس تحول اساسی پیدا کرده است همچنین با اشاره به مفهوم تربیت از نگاه سند تحول و متون اسلامی افزود مفاهیم تربیت، تعلیم، تطهیر، تادیب و تزکیه در ذیل مفهوم ربوبی شدن آمده است و از دامنه بسیار گسترده ای برخوردار است، لذا وظیفه همگان است تا دانش آموزان را در رسیدن به حیات طیبه که شایستگی های پایه ای محسوب می شود تلاش کنیم.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت منطقه با اشاره به روز شهدا، تربیت امروز دانش آموزان در بستر امنیت را حاصل خون شهدا دانست و گفت امروز باید مفاهیم شهید و شهادت را برای هدایت صحیح دانش آموزان به آنها انتقال دهیم و از مدیران مدارس خواست امسال نیز همچون سال گذشته شعار هر مدرسه یک خانواده شهید را در آستانه سال نو سرلوحه برنامه های اصلی خود قرار دهند.

ساجدی فر افزود انتقال دانش در عصر امروز دیگر پذیرفتنی نیست بلکه باید بستر یادگیری دانش را برای دانش آموزان فراهم کنیم و با ایجاد محیط های یادگیری متنوع ضمن توسعه و تعمیق یادگیری، کاربست مفاهیم در حوزه مهارت و تقویت روحیه کار و تلاش را در بین دانش آموزان نهادینه سازیم.

لازم به ذکر است نمایشگاه دستاورد های پرورشی با حضور مدارس غیردولتی منطقه در مدارس سپهر و قائم در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار