افتتاح اولین مجلس دانش آموزی در استان گیلان

رشت (پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: احضور قوی در انتخابات مجلس و شوراهای دانش آموزی می تواند زمینه ساز ورود نخبگان دانش آموزی در انتخابات رسمی کشور باشد.

کد مطلب: ۹۰۰۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح اولین مجلس دانش آموزی در استان گیلان

نادر جهان آرای در آیین افتتاحیه مجلس دانش آموزی استان با تقدیر از مسئولان استانی، به ویژه استاندار، فرمانداران و بخشداران در شکل گیری این مجلس گفت: گیلان در تشکیل مجلس دانش آموزی جزو سه استان اول کشور و نقطه عطفی در مشارکت دانش آموزان و اداره مدرسه است. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان را مورد تأکید مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید دانست و گفت: حضور قوی در انتخابات مجلس و شوراهای دانش آموزی می تواند زمینه ساز ورود نخبگان دانش آموزی در انتخابات رسمی کشور باشد.

علوی رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در این آیین گفت: انقلاب اسلامی نقش مهمی در باورمندی به استعدادهای جوانان داشت و اکنون زمان آن است تا مدیران، تجربیات خود را در اختیار نسل جوان قرار دهند. وی افزود: در مجموعه شورای اسلامی شهر رشت جذب ایده های دانش آموزی را در سرلوحه کار خود قرار داده ایم که امیدواریم با تشکیل مجلس دانش آموزی بتوانیم از نظریات این نخبگان بیشتر استفاده کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان هم در گشایش اولین مجلس دانش آموزی در استان گفت: خاستگاه اولیه مجلس دانش آموزی، شوراهای دانش آموزی است که در انتخابات اخیر با مشارکت 330 هزار نفر در 3 هزار و 100 مدرسه برگزار شد و 23 هزار نفر وارد شوراهای دانش آموزی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار