نمایشگاه تصویرگری در تکاب گشایش یافت

ارومیه(پانا)-نمایشگاه آثار تصویرگری «طیبه محمدیاری» از بانوان هنرمند تکاب با عنوان 'بگذار پر بکشد ماهی خیالت ' با حضور فرماندار و جمعی از هنرمندان در مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان گشایش یافت.

کد مطلب: ۹۰۰۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه تصویرگری در تکاب گشایش یافت

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تکاب گفت: در این نمایشگاه ٣٠ اثر هنری شامل تابلوهای تصویرگری با مضامین قرآنی و دینی، داستان ها و اسطوره های نامدار و شخصیت های محبوب کودکان و نوجوانان ارایه شده است.


محمود نجفی افزود: آثار ارایه شده در این نمایشگاه با تکنیک های دیجیتال و با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی و جاذبه های رنگ آمیزی، خلق شده و به معرفی فرهنگ بومی، اعتقادی و دینی جامعه می پردازد.


وی بیان کرد: این بانوی هنرمند در خلق این آثار از تکنیک های نوین گرافیکی و نرم افزارهای فتوشاپ، ایلاستریتر و کریتا بهره برده و با هوشمندی و خلافیت خود تصاویر نقاشی شده از مضامین قرآنی، باورهای ملموس دینی و اجتماعی و شخصیت های کارتونی و سینمایی را پدید آورده است.


وی ادامه داد: معرفی تصویرسازی به شکل ساخت شخصیت ها و تصاویری از قصه های قرآنی، داستان های مشهور و اشعار برای درک بهتر مخاطب به ویژه کودکان و نوجوانان از اهداف برگزاری این نمایشگاه هنری است.


نجفی اظهار داشت: در این نمایشگاه مخاطب با ارزش های دینی، اصلاح ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی به زبان تصویر به صورت مدرن و جذاب آشنا می شود.


وی گفت: طیبه محمدیاری، از بانوان هنرمند تکاب، فارغ التحصیل رشته گرافیک بوده و تاکنون نمایشگاه های متعددی از آثار تصویرگری وی در این شهرستان و شهرهای دیگر برپا شده است.


نجفی افزود: نمایشگاه تصویرگری این هنرمند به مدت یک هفته در مجتمع فرهنگی و هنری تکاب برای بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار