نمایشگاه صنایع دستی دانش آموزان دختر در تکاب گشایش یافت

ارومیه(پانا)-نمایشگاه صنایع دستی، آثار تجسمی و توانمندی های 50 نفر از دانش آموزان دختر هنرستان فنی و حرفه ای کار و دانش تکاب گشایش یافت.

کد مطلب: ۹۱۳۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه صنایع دستی دانش آموزان دختر در تکاب گشایش یافت

فرماندار تکاب در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: هنر و توانمندی های دستی مردم تکاب در آثار دانش آموزان خلاق و هنرمند این شهرستان جلوگر شده است.


علی مکرمی افزود: هنرستان ها زمینه شکوفایی استعدادها و خلاقیت دانش آموزان علاقه مند به رشته های فنی و حرفه ای را فراهم کرده اند و این توانمندی باید به سمت ایجاد تولید و اشتغال هدایت شود.


وی بیان کرد: پس از ایجاد ارتباط بین کار و دانش در هنرستان ها و خلق آثار و تولیدات تزئینی و کاربردی مرتبط با مشاغل باید ارتباط مستقیم بین کار و سرمایه فراهم شود تا بستر ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی متناسب با این توانمندی ها نیز ایجاد و موجب تحرک و پویایی در بازار کار و رونق کسب و کار گردد.


فرماندار تکاب ادامه داد: برای ایجاد ارتباط بین کار و سرمایه باید زمینه مناسب برای حضور سرمایه گذاران و سرمایه گذاری مطلوب و بهینه برای تولید انبوه از آثار خلاقانه و کاربردی دانش آموزان به وجود بیاید و سطحی از کسب درآمد برپایه توانمندی های فنی و حرفه ای محقق شود.


مکرمی اظهار داشت: ارتباط توانمندی های فنی و حرفه ای و صنایع دستی دانش آموزان در تکاب با بسترهای سرمایه گذاری می تواند بخشی از مشکلات اقتصادی شهرستان را رفع کند.


فرماندار تکاب همچنین در بازدید از کارگاه جواهرسازی هنرستان دخترانه کار و دانش نساء بر استفاده از ظرفیت های شهرستان در ارتقای رشته های فنی و حرفه ای و همکاری و تعامل معادن و کارخانه های طلا برای ایجاد و توسعه کارگاه های جواهرسازی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار