بیش از ۵۰ طرح در قالب استقبال از نوروز در اردبیل برگزار می شود

اردبیل (پانا) - شهردار اردبیل از برگزاری بیش از ۵۰ طرح در قالب استقبال از نوروز خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۰۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۵۰ طرح در قالب استقبال از نوروز در اردبیل برگزار می شود

حمید لطف‌اللهیان در آئین خانه تکانی شهری در اردبیل اظهار داشت: در قالب طرح استقبال از بهار آئین خانه تکانی شهری با حضور مسئولان و مدیران شهری با هدف پاکیزگی شهر برگزار شد .

او بیان کرد : در آخرین روزهای اسفند به برکت الطاف الهی مفتخر شدیم جشن خانه تکانی شهری را به منظور نظافت و پاکسازی عیدانه شهر برگزار کنیم تا همپای طبیعت در تغییر به زیبایی ها پیشقدم باشیم .

لطف‌اللهیان گفت: بدین منظور با روحیه ای سرشار از نشاط و توانی مضاعف و با به کارگیری حداکثر تجهیزات قدم در پاکسازی و زیباسازی شهر برای شهروندان و مسافران گذاشتیم تا با نهایت سادگی نوروز را جشن گرفته و از میهمانان نوروزی استقبال کنیم .

شهردار اردبیل افزود: با فعالیت نیروهای خدوم خدمات شهری و تجهیزات کامل شهر برای ورود مسافران و گردشگران آماده شده و بدین منظور مکان های اقامتی و نمازخانه و سرویس بهداشتی ها نیز مجهز شده است .

لطف اللهیان افزود: بیش از 200 دستگاه از دستگاه‌های خدمات شهری اعم از ماشین های رفت وروب، برداشت زباله، کمپرس و غیره از امروز در سطح شهر فعال شده و پاکسازی شهر را انجام خواهند داد .

او با بیان اینکه بیش از 50 طرح دیگر در قالب استقبال از نوروز توسط شهرداری اردبیل برگزار می شود گفت : مراسم روز درختکاری نیز یکشنبه ساعت 10 صبح در فرهنگسرای بانوان برگزار می شود که از عموم شهروندان دعوت می‌کنیم در این مراسم حضور داشته باشند .

شهردار اردبیل از کاشت گل‌های بهاری در میادین و خیابان‌های شهر خبر داد و گفت : پیاده راه شیخ صفی نیز نورپردازی شده و کاشت گل‌های بهاری در این محدوده تداوم دارد تا گذر فرهنگی هنری اسفریس در عید نوروز تقدیم شهروندان و گردشگران شود .

لطف اللهیان از برگزاری جشن همگانی به مناسبت بزرگداشت روز شهدا در شورابیل خبر داد و افزود: این جشن روز 24 اسفند در شورابیل برگزارخواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار