در آخرین برنامه سفر به عسلویه صورت گرفت؛

بازدید وزیر آموزش و پرورش از کلاس‌های تقویت بنیه علمی در روستای آخند

تهران (پانا) - سید محمد بطحایی در ادامه سفر خود به شهرستان عسلویه از کلاس های تقویت بنیه علمی دبیرستان  حضرت مریم( س) در روستای آخند بازدید کرد .

کد مطلب: ۸۹۹۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید وزیر آموزش و پرورش از کلاس‌های تقویت بنیه علمی در روستای آخند

به گزارش مرکز ارتباطات آموزش و پرورش ، وزیر آموزش و پرورش با حضور در کلاس های این دبیرستان از نزدیک در جریان چگونگی اجرای طرح قرار گرفت و ضمن صحبت با دانش آموزان از آنان خواست تا مسائل آموزشی و پرورشی مدرسه و مشکلات خود را بیان کنند.

در ادامه دانش آموزان این مدرسه، تدوام کلاس های تقویت بنیه علمی، افزایش سهمیه شهرستان و تجهیز بیشتر آزمایشگاه ها را خواستار شدند .

بطحایی وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به برخی پرسش دانش آموزان درباره کنکور، گفت: اعمال معدل در کنکور بسیار به نفع دانش آموزان است که در کنکور سال آینده اجرایی خواهد شد.

شایان ذکر است دانش آموزان دختر و پسر در رشته های علوم تجربی و ریاضی با شرط معدل ١۵ به بالا د ر کلاس‌های این مدرسه حضور دارند.

طرح تقویت بنیه علمی طرحی نوپا است که در شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با همکاری دهیاری‌ها و شورای اسلامی روستاها به تصویب رسیده و امسال، سومین سال اجرای آن در پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم است و بر مبنای آن، هفته ای دو روز دانش آموزان در این کلاس ها شرکت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار