نماینده بوکان در صحن مجلس:

طرح استیضاح را با افتخار پس می‌گیریم/آرش میراسماعیلی پیشنهاد رشوه داده است

خبرگزاری پانا:نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نسبت به وضعیت بد ورزش و بی‌توجهی وزیر انتقاد داریم، گفت: به دلیل وضعیت اقتصاد، تورم و ارز با افتخار این امضاها را برای استیضاح وزیر ورزش و جوانان پس می‌گیریم.

کد مطلب: ۸۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمدقسیم عثمانی در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی به عنوان مخالف طرح استیضاح از وزیر ورزش و جوانان، گفت: جمعی از نمایندگان 5، 6 ماه قبل استیضاح وزیر ورزش را مطرح کردند، در صورتی که شرایط اقتصادی به این حد نرسیده بود.

وی افزود: نباید اینطور تصور شود که نمایندگان از وضعیت بد اقتصادی بی‌اطلاع هستند و ما نیز وضعیت بد اقتصادی را کاملا درک می‌کنیم.

عثمانی ادامه داد: نباید در سایه وضعیت بد اقتصادی همه بخش‌های کشور را رها کنیم؛ زیرا اقتصاد نیز بخشی از کشور است.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر قرار باشد به خاطر وضعیت اقتصادی همه چیز را تعطیل کنیم، دیگر سنگ روی سنگ قرار نمی‌گیرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه اصرار برخی نمایندگان برای اعلام وصول استیضاح وزیر در شأن مجلس نیست، اظهار کرد: فعالیت‌های وزارت ورزش و جوانان به گونه‌ای است که امور جوانان به طور کامل در کشور فراموش شده است.

وی افزود: آیا ورزش در دو تیم فوتبال خلاصه می‌شود و آیا فقط وزارت ورزش در ورزش‌های قهرمانی خلاصه می‌شود؛ پس ورزش‌های همگانی چیست؟

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی به اتفاقات اخیر فدراسیون جودو اشاره کرد و گفت: من اگر جای وزیر بودم استعفا می‌دادم.

عثمانی ادامه داد: آقای آرش میر اسماعیلی در ازبکستان پیشنهاد رشوه داده است که فیلم و صورتجلسه آن نیز موجود است.

وی به قرائت نامه فدراسیون به علی‌آبادی پرداخت و ادامه داد: آقای علی‌آبادی رئیس محترم کمیته ملی و فدراسیون محترم جودو متاسفم از اینکه به اطلاعتان برسانم، پس از انجام تحقیقات کامل در جودوی آسیا به این تصمیم رسیدیم که کلیه فعالیت‌های فدراسیون جودوی ایران را در آسیا به طور موقت به حالت تعلیق در آوردیم. این تصمیم در پی رفتار غیر ورزشی آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران در خصوص دادن رشوه است.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شأن نظام جمهوری اسلامی در پرداخت رشوه نیست، تصریح کرد: با توجه به اینکه اسلام رشوه دهنده و رشوه گیرنده مذمت می‌کند، اما نماینده جمهوری اسلامی در ازبکستان پیشنهاد رشوه می‌دهد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: بعد از آنکه 45 نفر را با صرف هزینه زیاد به مسابقات مالزی می‌فرستند، با سرافکندگی به کشور باز می‌گردند.

عثمانی با بیان اینکه نسبت به وضعیت بد ورزش و بی‌توجهی وزیر انتقاد داریم، گفت: به دلیل وضعیت اقتصاد، تورم و ارز با افتخار این امضاها را برای استیضاح وزیر ورزش و جوانان پس می‌گیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار