از سوی فدراسیون جهانی کوراش

محرومیت آرش میراسماعیلی بخشیده شد

اتحادیه جهانی کوراش با ارسال نامه ای به فدراسیون جودو و کمیته ملی المپیک، ادامه محرومیت ۵ ساله آرش میراسماعیلی را پس از ۳ سال مورد بخشش قرار داد.

کد مطلب: ۸۷۶۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
محرومیت آرش میراسماعیلی بخشیده شد

به گزارش ایسنا، اواخر آبان ماه سال ۹۴ کمیته انضباطی اتحادیه جهانی کوراش، آرش میراسماعیلی سرمربی وقت تیم ملی کوراش ایران و نایب رییس فدراسیون جودو را به دلیل اتفاقاتی که در رقابت‌های قهرمانی جهان در خرم‌آباد رخ داد به مدت 5 سال از هرگونه فعالیت در این رشته محروم کرد.
اما در حالیکه ۳ سال از محرومیت میراسماعیلی گذشته و وی ۲ سال دیگر تا پایان محرومیتش مانده، اتحادیه جهانی کوراش با ارسال نامه ای باقیمانده محرومیت وی را بخشید.
اتحادیه جهانی کوراش در این نامه، رفتار مثبت آرش میراسماعیلی را دلیل این بخشش عنوان کرده و وی از این تاریخ مشکلی بابت فعالیت در این رشته که زیر نظر فدراسیون جودو اداره می شود، نخواهد داشت.
متن نامه اتحادیه جهانی کوراش به شرح زیر است:
به شما اطلاع می دهیم به منظور تقویت روابط قوی و جامع با جمهوری اسلامی ایران و در جهت حسن نیت و همچنین با توجه به رفتار مثبت آقای میراسماعیلی در طول دوره تعلیق در سه سال گذشته، تصمیم گرفته شد حکم محرومیت 5 ساله آقای آرش میراسماعیلی را در روز 15 نوامبر 2015 لغو کند و این بخشش از تاریخ امروز قابل اجرا است. بنابراین، آقای میراسماعیلی مجاز است کلیه فعالیت های مربوط به کوراش در جمهوری اسلامی ایران و رویدادهای بین المللی را از سر بگیرد. امیدواریم همکاری موثر بین IKA و فدراسیون کوراش و جودو ایران در آینده نزدیک به بالاترین سطح خود برسد.
حیدر فرمان- رئیس اتحادیه جهانی کوراش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار