مشارکت فعال دانش‌آموزان اردبیلی در جشن نیکوکاری

اردبیل (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل در گفت و با خبرنگار پانا: دانش آموزان اردبیلی سال گذشته در جشن نیکوکاری مشارکت باشکوهی داشتند

کد مطلب: ۸۹۹۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت فعال دانش‌آموزان اردبیلی در جشن نیکوکاری

احمد ناصری در مراسم جشن نیکوکاری که با حضور دانش آموزان دبیرستان‌های دخترانه شاهد و سبلان ناحیه یک در کانون فرهنگی، تربیتی دخترانه عصمت اردبیل برگزار شد، با بیان اینکه طی چند سال اخیر همکاری خوبی با کمیته امداد در برگزاری جشن نیکوکاری داشته‌ایم گفت: یکی از کارهای خوب و معروف، تبلیغ امور شایسته است.

او با بیان اینکه این برنامه همزمان در کشور در حال اجراست گفت: دانش آموزان اردبیلی در سال گذشته در جشن نیکوکاری مشارکت فعال و باشکوهی داشته‌اند که در نوع خود شایسته قدردانی است .

ناصری ادامه داد: دانش آموزان با اندیشه خود و با اقدام خیری که انجام می‌دهند در حقیقت یک معامله سودمند با خداوند می‌کنند. ملت ما همواره در طول تاریخ ثابت کرده در تمام ابعاد ایثار و فداکاری را از یاد نبرده است. امیدواریم در این امر خیر مشارکت فعال داشته باشیم و بدانیم هر بذری که می‌کاریم یک ثمره نیکو برداشت می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد اردبیل نیز با اشاره به اینکه بیش از ۵۸۰۰ دانش‌آموز و ۷۰۰ دانشجو تحت حمایت این نهاد قرار دارند، گفت: پاسخگویی به تمام نیازهای دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت نیاز به مشارکت همه جانبه نیکوکاران دارند تا آنها از تحصیل بازنمانند و به مدارج عالی علمی دست یابند .

حسین دشتی با اعلام اینکه دانش‌آموزان خیر استان در سال گذشته بیش از ۱۷۰ میلیون تومان به همنوعان نیازمند خود کمک کرده‌اند، بیان کرد: کمک‌های دانش‌آموزان خیر به همان مدارس عودت داده خواهد شد تا در آستانه عید نوروز در اختیار دانش‌آموزان بی‌بضاعت قرار گیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار