معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل خبرداد:

افزایش ۱۸ درصدی کمکهای مردم اردبیل در جشن نیکوکاری

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: امسال کمک‌های مردمی در استان اردبیل به جشن نیکوکاری نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته ۱۸ درصد افزایش داشته است.

کد مطلب: ۶۰۷۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، صفر توحیدی اظهار داشت: جشن نیکوکاری از ۱۴ تا ۲۱ اسفندماه سال ۹۵ در مدارس، میادین و خیابان‌های اصلی شهر و میعادگاه‌های نماز جمعه استان اردبیل برگزار شد که در این مدت اردبیلی‌های خیر با مساعدت‌های خود شادی‌بخش منازل اقشار آسیب‌پذیر در آستانه عید نوروز شدند .

وی با بیان اینکه تا کنون اردبیلی‌های خیر نزدیک به ۲۵ میلیارد ریال به جشن نیکوکاری کمک کرده‌اند، گفت: با توجه به اینکه هفته نیکوکاری به پایان رسیده است، اما همچنان شاهد مساعدت‌های نقدی و غیرنقدی خیران برای تامین لوازم ضروری خانواده‌های نیازمند در آستانه عید نوروز هستیم .

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیلبا بیان اینکه کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته ۱۸ درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: در سال ۹۴ خیران بیش از ۲۱ میلیارد ریال به جشن نیکوکاری مساعدت کرده‌اند .

توحیدی بیان کرد: خیران و نیکوکاران بیش از ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به صورت غیرنقدی و نیزبیش از سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به صورت نقدی به نیازمندان و مددجویان در سطح استان کمک کرده‌اند تا در آستانه سال نو کانون خانواده‌های تحت پوشش را گرما بخشند .

وی با بیان اینکه کمک‌های مردمی در اسرع وقت بین مددجویان توزیع شده است، اظهار کرد: موظف هستیم بلافاصله و بدون فوت وقت مساعدت‌های مردمی را به دست خانواده‌های تحت حمایت برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار