«المپیاد دانش‌آموزی نبوغ»، زمینه رشد ذهنی و شخصیتی دانش‌آموزان

یزد (پانا) - محمد علی طالبی بیان داشت: المپیاد دانش‌آموزی نبوغ استعداد دانش‌آموزان را در راستای مهارت های زندگی رقم خواهد زد.

کد مطلب: ۸۹۹۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
«المپیاد دانش‌آموزی نبوغ»، زمینه رشد ذهنی و شخصیتی دانش‌آموزان

"محمد علی طالبی" در گفت و گو با خبرنگار پانا با بیان اینکه برنامه هایی که موجب معرفی استعدادهای سرشار دانش‌آموزان می شود بسیار ارزنده و قابل قدر دانی است بیان داشت: المپیاد دانش آموزی نبوغ این استعداد سرشار را شناسایی می کند.

طالبی در ادامه تاکید نمود: استان به چنین برنامه هایی نیازمند است و متاسفانه تمرکز ما و بخصوص خانواده ها بیشتر بر روی درس و کتاب بوده است در حالی که دانش‌آموزان به چنین برنامه های شادی نیازمند هستند والمپیاد دانش‌آموزی نبوغ استعداد دانش‌آموزان را در راستای مهارت های زندگی رقم خواهد زد.

وی خانواده ها را به تشویق فرزندان خود به چنین برنامه هایی دعوت کرد و اظهار داشت: بازی های فکری، آموزشی و سرگرمی کمک زیادی به رشد شخصیتی و ذهنی دانش‌آموزان دارد و آنها را توانمند خواهد کرد تا در آینده کشور و بخصوص در خانواده خود برای ایفای نقش آمادگی بیشتری داشته باشند.

طالبی حمایت خود را برای چنین برنامه هایی که سبب رشد مهارت های دانش‌آموزان می شود اعلام کرد و بیان داشت: با پیشنهادها و همکاری آموزش و پرورش و مجموعه پارک علم و فناوری اقبال در جهت توسعه و پیشرفت چنین برنامه هایی استقبال خواهیم کرد و از هیچگونه همکاری دریغ نخواهیم کرد.

این مقام مسئول در پایان از تمام مسئولان و ارگانهایی که برای برنامه ریزی چنین برنامه های مفرح و شادی که سبب شناسایی و تقویت مهارت های دانش‌آموزان می شود تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار