فرقانی:

ارزیابی اپراتورها با هدف توسعه كمی و كیفی خدمات آنان انجام می شود

خبرگزاری پانا: معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تشریح فرایند ارزیابی اپراتورهای فعال در حوزه ICT گفت: به منظور حمایت از كاربران و اپراتورها و توسعه كیفی و كمی خدمات از طریق ایجاد فضای رقابتی سالم، ارزیابی و رتبه‌بندی اپراتورها به صورت سالانه، از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی انجام می‌شود.

کد مطلب: ۸۹۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، محمدعلی فرقانی افزود: در این ارزیابی اپراتورهای تلفن همراه با هفت معیار مدیریت و رهبری، منابع انسانی، نتایج كلیدی عملكرد، فرایندهای سازمانی، نتایج مشتری، نتایج جامعه و منابع و مشاركت با شاخصهای مختلف سنجیده می‌شوند.

وی افزود: براساس این شاخصها در سال جاری، شركت خدمات ارتباطی ایرانسل رتبه اول و شركت ارتباطات سیار ایران رتبه دوم را در ارزیابی اپراتورهای شبكه سیار كسب كردند و در حوزه اپراتورهای شبكه تلفن ثابت نیز رتبه اول به شركت مخابرات استان قم و رتبه دوم به شركت مخابرات استان خراسان رضوی اختصاص یافت.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی درباره شاخصهای ارزیابی اپراتورهای سرویسهای فناوری اطلاعات اظهار كرد: اپراتورهای PAP و SAP نیز كه رتبه‌های آنان در سومین جشنواره فاوا اعلام شد در چهار محور رضایتمندی كاربران و مشتریان با لحاظ نمودن كیفیت سرویس، قانونمداری و توسعه فرهنگ و ادبیات رگولاتوری، انجام تعهدات توسعه و اجرا و عملكرد شبكه مورد ارزیابی قرار می‌گیرند كه بیشترین شاخصها در این حوزه به رضایتمندی مشتریان اختصاص دارد.

از میان دارندگان پروانه SAP ، شركت ارتباطات ماهواره‌ای سامان، شركت پارس ارتباطات و شركت آرین ماهواره و در میان دارندگان پروانه PAP، شركت آریا رسانه تدبیر (شاتل)، شركت پارسان لین ارتباطات و شركت انتقال داده‌های آسیاتك به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را در ارزیابی اپراتورهای سرویسهای فناوری اطلاعات كسب كردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار