مراسم گرامیداشت هفته امور تربیتی در میانه

معاون پرورشی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: یکی از مهمترین ماموریت های معاونین و مربیان پرورشی تسهیل تربیت اسلامی است

میانه (پانا)-مراسم گرامیداشت هفته امور تربیتی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه میانه،علمی معاوون پرورشی استان ، جعفر آبادی مشاور دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش و ساجدی فر معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه در جمع مربیان ، معاونین و فعالین امور تربیتی منطقه در سالن اجتماعات مدیریت برگزارشد.

کد مطلب: ۸۹۹۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: یکی از مهمترین ماموریت های معاونین و مربیان پرورشی تسهیل  تربیت اسلامی است

طاهر علمی معاون پرورشی استان در مراسم گرامی داشت هفته امور تربیتی در میانه، ضمن قدردانی از همکاران فرهنگی منطقه جهت پیشبرد امور تربیتی در مدارس و با اشاره به سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی توسط شهیدان رجایی و باهنر ، هدف از تشکیل این نهاد را پیشگیری از نفوذ اندیشه های انحرافی ، طاغوت زدایی و توسعه و گسترش فرهنگ اسلامی در مدارس عنوان کرد.

وی معلمان و مربیان شهید را سربازان فدایی انقلاب و امام دانست و افزود امروز بخش گسترده ای از فعالیت های دانش آموزی در حوزه پرورشی انجام می پذیرد و این مستلزم توجه ویژه مدیران در حوزه امور تربیتی است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان افزود تربیت بخشی از وظایف معاونین پرورشی در مدارس است و تحقق تربیت اسلامی به مشارکت تمامی همکاران فرهنگی نیاز دارد، وی کلاسهای درس را بهترین مکان یادگیری امور تربیتی دانست و گفت امروز تربیت در محتوای تمامی دروس نهفته است.

علمی، مربی پرورشی را مسئولیت پذیری بالا عنوان کرد و گفت: رفتار و عمل مربیان پرورشی روحیه فداکاری و تربیت دینی را در دانش آموزان نهادینه می کند.

وی گفت: یکی از مهمترین ماموریت های معاونین و مربیان پرورشی تسهیل تربیت اسلامی است، یادگیری اگر به تربیت در شان جمهوری اسلامی منجر نشود کارها و زحمات بی نتیجه خواهد بود و باید خروجی آموزش و پرورش دانش آموزانی مومن و با اخلاق و رفتار اسلامی و مسئلیت پذیر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار