تحول بزرگ در چند سال اخیر تکواندو استان آذربایجان‌شرقی

تبریز(پانا)- در چندین سال اخیر تحولات بزرگی در تکواندو استان آذربایجان شرقی انجام شده که میانه درمیان برترین‌‌ها قرار گفته است.

کد مطلب: ۸۹۹۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تحول بزرگ در چند سال اخیر تکواندو استان آذربایجان‌شرقی

دلاوران تکواندوکار استان هم حتما قدر تلاش‌های حامیان خود را می‌دانند که اینگونه دلیر بر سکو می‌ایستند و پرچم مقدس کشور عزیزمان را به اهتزاز دراورده و نام استان آذربایجان‌شرقی و بالاخص میانه را بر سر زبان علاقه‌مندان تکواندو انداخته‌اند.

هر روز که اخرین وضعیت رقابت‌های تکواندو ایران و جهان را دنبال می‌کنیم و نیم نگاهی به نتایج می‌اندازیم، نام‌هایی آشنا در میان مدال آوران می‌بینیم.

سعید رجبی، میرهاشم حسینی، امیر محمد بخشی، عرفان ناظمی، اصغر عزیزی و به تازگی علی نجفی جایگاه بلامنازعی در میان سکونشینان مسابقات مختلف تکواندو کسب کرده‌اند.

حسن فلاحی راد مربی این قهرمانان، از دیرباز در خصوص تولید ورزشکارانی کاربلد و ستاره کوشیده و همگان شاهدند که کفه ترازوی قهرمان پروری به سمت میانه و حسن فلاحی‌ راد سنگینی می کند.

اما در دو سه سال اخیر، با روی کار آمدن ترکیب فعلی مدیریتی تکواندو استان، کار به صورت دیگری پیگیری می‌شود.

اگر پیشتر، در قبال مدال آوری این قهرمانان هیچ تکریم و تجلیلی از سوی متولیان امر نمی‌شد ولی اکنون قضیه فرق می‌کند.

تمرینات این قهرمانان در اردوهای تیم ملی از نزدیک توسط رنجبرپور رئیس هیأت تکواندو و بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان پیگیری می‌شود، حمایت مالی انجام می‌گیرد و مسائل و مشکلات آنان بررسی شده و پاسخ داده می‌شود.

در مسابقات بین المللی جام فجر ، جام ریاست فدراسیون جهانی و جام باشگاه‌های آسیا شاهد درخشش بی حد و حصر تکواندوکاران استان بودیم و اگرچه این توفیقات از سر تلاش مربی نابغه‌ای چون فلاحی‌راد است ولی نباید از نقش بی بدیل و حمایت‌های موثر هیأت تکواندو استان و اداره کل ورزش و جوانان چشم پوشی کرد.

این دلاوران ورزش استان هم حتما قدر تلاش‌های حامیان خود را می دانند که اینگونه دلیر بر سکو می‌ایستند و پرچم مقدس کشور عزیزمان را به اهتزاز در آورده و نام استان آذربایجان‌شرقی و بالاخص میانه را بر سر زبان علاقه‌مندان تکواندو انداخته‌اند.

اکنون، همه جامعه تکواندو کشور بر این موضوع اذعان می‌کنند که تکواندوکاران میانه در زمینی دیگر بازی می‌کنند و با یک استراتژی ظریف و متفاوت به کار خود ادامه میدهند.

یادداشتی از محمد سلیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار