مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

کار پرورشی باید قلبی باشد

ارومیه(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: مربیان پرورشی برای تربیت دانش آموزان باید از ته قلب کار کنند تا خداپسندانه باشد.

کد مطلب: ۸۹۹۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
کار پرورشی باید قلبی باشد

محمدی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در جمع همکاران حوزه پرورشی گفت: مربی پرورشی باید قلب خودش به تکامل رسیده و خودساخته باشد تا بتواند آینده‌سازان این مرز و بوم را به خوبی تربیت کند

وی ادامه داد: مربی که قلب فعالی نداشته باشد نمی‌تواند با قلب دانش اموزان به طرز صحیح کار کند و او را طوری تربیت کند که خداپسند باشد.

محمدی ادامه داد: انسان نیازمند تربیت است و هیچ انسانی را بدون تربیت نمی‌توان تصور کرد و لذا باید برای این تربیت مناسب و درست باید تلاش کرد. .

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: اردوگاه ها ظرفیت مناسبی برای تربیت دانش آموزان در جامعه می باشد. محمدی افزود: حوزه پرورشی نقش اساسی در تحقق اهداف دانش آموزان در تعلیم و تربیت دارد. وی گفت: منابع انسانی حوزه پرورشی طلایه‌دار جریان‌های فرهنگی و ارزشی در نظام تعلیم و تربیت هستند. مدیرکل آموش و پرورش آذربایجان غربی در پایان خاطر نشان کرد: در حوزه پرورشی هرچقدر که سرمایه گذاری شود، تضمین کننده آینده پیش رو و ارزشمند و موثر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار